03-26-2017, 19:49
No dobra, to już po pracowitej sobocie.
Wygłuszenie i wyciszenie tylnej części Hondy - podłoga bagażnika i błotniki oraz podłoga pod tylną kanapą.
Dlaczego ? Jazda w deszczu przypomina dzwiekiem jakby wodę ktoś wlewał do bagażnika oraz uporczywy szum od opon. Z tyłu praktycznie nie ma w ogóle mat.
Materiały zakupione:
- Mata butylowa STP Silver - 4 opakowania po 10szt mat o wym 75x50cm = 15m2
- pianka wygłuszająca K6S - 15x1m
- cola, sok, ciastka i wafelki
- w sumie ok 1600 zł poszło w auto.
Czas trwania: 9 godzin, od 9.30 do 18.30, 2 osoby.
Fotki:
Generalnie : Honda jest naprawdę kiepsko wygłuszona z tyłu. Na te wszystkie prace poszło ok 45% mat, a naprawdę staraliśmy się wykleić wszystko za przednimi fotelami.
Efekt jest naprawdę, naprawdę dobry ! Nie słychać opon z tyłu, auto jest takie bardziej zwarte - ciężko to opisać. Jestem bardzo zadowolony. Nie jest to poziom nowoczesnych samochodów lub Lexusa z tego okresu, żeby nie było - bardziej teraz słyszę przód Zdecydowanie warto było to zrobić, teraz czekam na deszcz
Co dalej - ogarniamy przód czyli podłoga pod przednimi fotelami i proba wjechania z matami w okolice grodzi + komplet drzwi.
Wygłuszenie i wyciszenie tylnej części Hondy - podłoga bagażnika i błotniki oraz podłoga pod tylną kanapą.
Dlaczego ? Jazda w deszczu przypomina dzwiekiem jakby wodę ktoś wlewał do bagażnika oraz uporczywy szum od opon. Z tyłu praktycznie nie ma w ogóle mat.
Materiały zakupione:
- Mata butylowa STP Silver - 4 opakowania po 10szt mat o wym 75x50cm = 15m2
- pianka wygłuszająca K6S - 15x1m
- cola, sok, ciastka i wafelki
- w sumie ok 1600 zł poszło w auto.
Czas trwania: 9 godzin, od 9.30 do 18.30, 2 osoby.
Fotki:
Generalnie : Honda jest naprawdę kiepsko wygłuszona z tyłu. Na te wszystkie prace poszło ok 45% mat, a naprawdę staraliśmy się wykleić wszystko za przednimi fotelami.
Efekt jest naprawdę, naprawdę dobry ! Nie słychać opon z tyłu, auto jest takie bardziej zwarte - ciężko to opisać. Jestem bardzo zadowolony. Nie jest to poziom nowoczesnych samochodów lub Lexusa z tego okresu, żeby nie było - bardziej teraz słyszę przód Zdecydowanie warto było to zrobić, teraz czekam na deszcz
Co dalej - ogarniamy przód czyli podłoga pod przednimi fotelami i proba wjechania z matami w okolice grodzi + komplet drzwi.