Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KA9 1998 przedlift
#21
no 600 bym za to nie dał... wolalbym chyba jakiś nowszy system w to miejsce z wyjściem na kamerkę cofania i innymi wyjściami pod audio. No ale jak kolega dał mało to się opylało
Odpowiedz
#22
Na forum w temacie o konsoli centralnej był link do ogłoszenia. Sprawdziłem gdzie to jest i okazało się że pod Warszawą więc zadzwoniłem i pomyślałem, że zobaczę jak to wygląda. Pojechałem na miejsce i okazało się, że za cały zestaw chcą 400 pln. Każdy może sobie ocenić względem siebie czy to mało czy dużo. Ja uważam, że się opłacało.
Wczoraj do mnie dzwonili z tego szrotu, że znaleźli jeszcze jakąś inną cześć i ją odebrałem ale nie mam pojęcia do czego ona jest. Cały zestaw grający + navi to alpine a to jest pioneer. Generalnie tak jestem z nimi dogadany, że jeśli coś jeszcze znajdą to dadzą mi znać.
[Obrazek: 15698457.jpg?1437039620]

[Obrazek: 15698462.jpg?1437039676]
Odpowiedz
#23
Wygląda na tuner TV.
Odpowiedz
#24
Aktualnie szukam kogoś kto kompleksowo podejmie się montażu navi. W międzyczasie zająłem się oświetleniem wnętrza. Nie jest to trudne, a poprawia wygląd wnętrza zwłaszcza w nocy. U mnie żarówki były poprzepalane. Wszystkie w konsoli środkowej przy gałce zmiany biegów i te na na lewo od kierownicy (spryskiwacz lamp, tcs, włącznik tempomatu i dimmer). Ponieważ nie mam dużej wiedzy na temat żarówek zdemontowałem wszystkie które nie działy i pojechałem z nimi na giełdę elektroniczną na wolumen. Tam dokupiłem zamienniki, które trzeba zamontować na tych podstawkach (zielonych, czarnych i szarych). W popielniczce i przy podświetleniu biegów są inne (razem 3 sztuki) więc też je polecam wymienić. Kupiłem mocniejszy wariant bo 14V, mam nadzieję że trochę poświecą. Mała relacja z prac poniżej.
Konsola środkowa zdemontowana:

[Obrazek: 11846254-1166039083411410-910103361-n.jpg]

Panel po prawej stronie:

[Obrazek: 11830752-1166038840078101-1618943293-n.jpg]

Dimmer:

[Obrazek: 11802199-1166038850078100-761780903-n.jpg]

Przełączniki od podgrzewania foteli:

[Obrazek: 11805788-1166039030078082-330727815-n.jpg]

Tu widać czemu to nie działało:

[Obrazek: 11824086-1166038906744761-731222174-n.jpg]

Zbliżenie na zamiennik z wolumenu, nie montowałem tych gumowych nakładek które widać na poprzednim zdjęciu:

[Obrazek: 11824188-1166038976744754-807678732-n.jpg]

I jeszcze jedno pytanie, czy ktoś spotkał się z tym aby te elementy drewniano podobne były w innym kolorze? U mnie tak jest i zastanawiam się czy ktoś miał fantazję czy po prostu była inna wersja.

[Obrazek: 11824247-1166038793411439-2093400963-n.jpg]
Odpowiedz
#25
Na Wolumenie moża też u niektórych sprzedających kupić takie silikonowe kapturki (z tego co pamiętam 2-3pln).
Dlaczego ich nie zakładałeś? Nie chciałeś, czy to kwestia, że były w kiepskim stanie.
Pytam, bo pamiętam, że gdy kiedyś taż zakładałem takie żaróweczki, to one mocno nagrzewały przycisk (co prawda w innym aucie, ale tu chodzi o zasadę). Kapturek jednak poza zmianą poświaty podświetlenia powodował, że przycisk nie nagrzewał się punktowo tak mocno.
Napisałeś, że kupiłeś żarówki przystosowane do napięcia 14V - one i tak będą zasilane napięciem, które masz w instalacji elektrycznej samochodu. Bardziej tu chodzi o to, jaką moc w watach mają te żaróweczki (jeśli dobrze pamiętam, to te które ja kupiłem miały moc 1,2W). Jeśli są sporo mocniejsze od tych fabrycznych (nie wiem jaką moc mają ori żarówki stosowane przez Hondę do podświetlania tych przycisków), to istnieje niebezpieczeństwo, że zbyt mocno będą grzały przycisk (w extremalnym przypadku może nawet dojść do nadtopienia plastiku).
Miej to na uwadze. Oczko

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#26
W mojej Ka 9 98 r drewno jest takie same wszedzie. Pozdrawiam
Odpowiedz
#27
u mnie też te same odcienie, widocznie ktoś u Ciebie może już wymieniał ten element, może od polifta? wiem że polift i przedlift się trochę różni
Odpowiedz
#28
(08-03-2015, 5:44 )Slavek napisał(a): Na Wolumenie moża też u niektórych sprzedających kupić takie silikonowe kapturki (z tego co pamiętam 2-3pln).
Dlaczego ich nie zakładałeś? Nie chciałeś, czy to kwestia, że były w kiepskim stanie.
Pytam, bo pamiętam, że gdy kiedyś taż zakładałem takie żaróweczki, to one mocno nagrzewały przycisk (co prawda w innym aucie, ale tu chodzi o zasadę). Kapturek jednak poza zmianą poświaty podświetlenia powodował, że przycisk nie nagrzewał się punktowo tak mocno.
Napisałeś, że kupiłeś żarówki przystosowane do napięcia 14V - one i tak będą zasilane napięciem, które masz w instalacji elektrycznej samochodu. Bardziej tu chodzi o to, jaką moc w watach mają te żaróweczki (jeśli dobrze pamiętam, to te które ja kupiłem miały moc 1,2W). Jeśli są sporo mocniejsze od tych fabrycznych (nie wiem jaką moc mają ori żarówki stosowane przez Hondę do podświetlania tych przycisków), to istnieje niebezpieczeństwo, że zbyt mocno będą grzały przycisk (w extremalnym przypadku może nawet dojść do nadtopienia plastiku).
Miej to na uwadze. Oczko

Pozdrawiam.

Nie zakładałem ich bo jak napisałem wcześniej nie znam się na elektryce. Myślałem że ich jedyna funkcja to ujednolicenie koloru podświetlenia. Generalnie wszystkie żarówki działają ale przez brak założenia kapturków mam podświetlenie w dwóch kolorach i słabo to wygląda, więc będę musiał się do nich dostać i to poprawić.

Bonio86 napisał(a):u mnie też te same odcienie, widocznie ktoś u Ciebie może już wymieniał ten element, może od polifta? wiem że polift i przedlift się trochę różni

To na pewno nie jest część z polifta bo ona ma inny kształt i inaczej jest rozwiązana podstawka za lewarkiem zmiany biegów. Standardowy kolor to "drewnopodobny" a u mnie jest ciemnobrązowy z drobinkami brokatu widocznymi w słońcu.

Czy ktoś może próbował montować lusterko fotochromatyczne z innych modeli Hond? Podjedzie coś z Accorda lub z nowszego Legenda? Wiem, że w KA9 za dopłatą można było je mieć ale szansa znalezienia oryginału jest minimalna dlatego pytam czy ktoś badał ten temat.
Odpowiedz
#29
Nikt nie pisze w moim temacie więc będzie post pod postem.
Udało mi się zamontować jedną z rzeczy o które pytałem - kierownica. Pochodzi ona z Accorda VI gen (polift) Type V 2.3 (154KM) bo to jedyna drewniana kierownica OEM Honda z podobnego rocznika co mój Legend, którą udało mi się znaleźć. Wieloklin pasuje idealnie (sprawdzałem też na kolumnie kierowniczej z polifta). Kostki do poduszki powietrznej i tempomatu są identyczne. Jedyne co trzeba poprawić to podłączenie klaksonu (przerobienie jednego wyjścia z żeńskiego na męskie). Seryjnie ta kierownica wychodziła w wersji czarnej, więc jeśli ktoś ma takie wnętrze to nie musi się o nic więcej martwić. Ja mam jasne wnętrze, więc sprawa nie była tak prosta. Znalazłem firmę, która była w stanie zmienić kolor z czarnego na jasny szary. Fizycznie to jest tak, że skóry mają nadawany kolor w fabryce dla tego jest możliwa jego zmiana. Efekt widać na zdjęciach.
Stara kierownica ze zdjętą poduszką (widoczna różnica koloru to barwnik który starł się) :
[Obrazek: 11850838-1170518096296842-512496123-n.jpg]
Tu nowa, podczas przymiarki, przed zmianą koloru:
[Obrazek: 11844139-1170517646296887-284005996-n.jpg]
Tak wnętrze wygląda na gotowo:
[Obrazek: 12026518-1199034573445194-136138367-n.jpg]

[Obrazek: 12033857-1199034626778522-31799949-n.jpg]

Parę dodatkowych porad:
Kolor da się dobrać dowolny, u mnie był dobierany pod plastiki kolumny kierowniczej. Firma która się tym zajmuje to: http://www.g-carmadness.pl/
Można kupić tą kierownice w jeszcze większym wypasie, z pilotem do radia. Dołożenie do mojej pilota wiązało by się z wycinaniem dziury w plastiku (zazwyczaj są demontowane zaślepki - tu nie). Jeśli ktoś chce mieć pełny wypas polecam szukać takiej kierownicy która ma od początku oba piloty. Kierownice polecam kupować w zestawie z poduszką, jest ona inna niż standardowa w Accordzie VI gen (tam ma przyciski od klaksonu jak w Legendzie).
Myślę, że cały zestaw wygląda jak OEM i dodaje wnętrzu dodatkowego luksusowego akcentu.
Odpowiedz
#30
Pomysł Wygląda lepiej. Fajny pomysł.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości