08-10-2015, 7:08

(ka7)problem z gazem
|
08-10-2015, 7:08
![]()
08-10-2015, 15:43
08-11-2015, 4:03
760
![]()
08-11-2015, 5:16
bo to legend panie
![]()
08-11-2015, 12:58
kurcze mam jeszcze problem z podpięciem pod komputer. U mnie w mieście raczej nikt nie miał do czynienia z tym autkiem. mam tylko jedną 2 pinową kostkę, zadnego OBD nie ma ani pod zapalniczką ani od strony pasazera ani od kierowcy. zrobiliśmy zworke na tej co jest ale nic nie dało. u gazownika natomiast wyszło że jest nierówny czas wtrysku na 123 jest średnio 2,80 ms na 456 mamy natomiast 3,20. zwrócił uwage na sonde lambda na jednej z band lecz nie wie na której bo pierrwszy raz ma z tym do czynienia i nie wie które wartości są prawidłowe... ktoś coś?
![]()
08-11-2015, 14:55
Check na desce rozdzielczej wyswietla błędy po połączeniu biegunów. Sonda lambda to kod 41 i 42 czyli 4 dlugie zsswiecenia i 1 lub 2 krotkie. I tak 41 (lewa) 42(prawa).
W razie czego pisz na pw dam ci nr tel i pomogę...jestem na bieżąco..
Ludzie zejdźcie z drogi...
![]()
08-13-2015, 4:31
Odpal na benzynie sprawdz czasy wtrysku na obu glowicach, przelacz na gaz. Na tej glowicy na ktorej czasy wzrosna/zmaleja musisz szukac przyczyny. Jesli czasy wzrosna znaczy ze cisnienie gazu jest z tej strony nizsze i musis zrobic np kompensacje. Jesli zmaleja znaczy ze glowica jest przelana i musisz szukac przyczyny we wtryskach. Na nagrzanym motrze prawidlowe czasy to okolo 3.1-3.3 wiec prawdoppdobnie po tej stronie gdzie masz czasy 2.8 wtryski ci leja
bardzo przydatna informacja
![]()
Wystarczy ze jeden wtrysk przelewa i korekcja bedzie dotyczyc wszystkich 3 bo sonda jest jedna na cala glowice. Jesli na benzynie rowniez komputer probuje zubazac mieszanke dla jednej glowicy, zaczolbym od poszukania nieszczelnosci w podcisnieniach, zajrzal do zaworu egr czy sie nie zaciol, ewentualnie mozesz odpiac lambde po tej stronie i sprawdzic jak motor sie zachowa. Ogolnie sonde podejrzewalbym jako ostatnia bo skoro wprowadza korekcje to znaczy ze raczej dziala
![]() ---------------edit wiesz co, po glebszym przemysleniu sprawy stwierdzam ze napisalem ci bzdure, bo zarowno egr jak i podcisnienia maja wplyw na sklad mieszanki ale dla obu stron jednoczesnie bardziej musisz przyjrzec sie ukladowi paliwowemu, podmienic cewki miedzy stronami no i ew. sondzie sonde latwo sprawdzic np odpinajac jeden wtrysk, na danej stronie powinny nagle znacznie wydluzyc sie czasy wtrysku jesli sonda pracuje jak nalezy |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|