Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Za wysokie obroty po wymianie rozrządu
#11
Przykra sprawa, jednak wszelkie dywagacje odłożyłbym w kąt i zwrócił auto warsztatowi, które zawiniło. Kasę wzięli, rachunek dali? Temat spaprali, więc niech robią na nowo. Do skutku. Bez dopłat. I tylko szkoda, że pojeździć nie można...
Odpowiedz
#12
(08-24-2015, 23:10 )frajcik napisał(a): co wy piszecie za herezje, jaki ma zwiazek rozrzad z za wysokimi obrotami? jak zawory otwieraja sie w niewlasciwym momencie to silnik bedzie tracił obroty a nie je zyskiwał bo uchyla je wtedy w tracie suwu ssania/wyziewu - komprecha idzie w eter

po 1. sprawdz czy masz plyn chlodzacy w ukladzie, jesli tak to czy uklad jest porzadnie odpowietrzony
calkiem mozliwe ze po rozpieciu ukladu w zaworze od ssania stoi bombel powietrza bo jeden z najwyzszych punktow w ukladzie

po 2. obadaj wezyk od odmy czy nie popekal ci ze starosci. Zeby przez nieszczelnosci podcisnien zlapac obroty ~1500 musialbys miec niepodpietych/dziurawych conajmniej 5 wezykow, natomiast odma potrafi juz sowicie pociagnac powietrze, jednak wtedy konkretnie to slychać

masz takie obroty  jalowe na cieplym, zimnym, caly czas?


Ad. 1 Płyn jest, był odpowietrzany

Ad. 2 Nie było wcześniej żadnych objawów i nie zakładam że przez 5 dni wężyk popękał

obroty cały czas i falowanie na P a na D na hamulcu telepie budą, odstawiłem do mechaników, zobaczymy co zrobią, może czegoś nie zauwazyli po prostu?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości