Hej, odebralem dzisiaj furę z warsztatu i okazalo sie ze samochód na "P" ma 1500 obrotów, na "D" rowniez za duzo bo jak stoi to ok 1000 i za mocno wyrywa do przodu, a jak sie zatrzymam to czuc drgania całej budy, delikatne co prawda, ale są a nie bylo, do tego jeszcze falowanie obrotow jest delikatne. Widzialem podobny wątek z obrotami ale u kolegi jest gaz, ja gazu nie mam ale wymieniany byl jeszcze termostat. Macie jakis pomysl?
Za wysokie obroty po wymianie rozrządu
|
08-23-2015, 7:04
nie pomogę.....ja to bym wrócił do warsztatu
08-23-2015, 10:47
Wszystko co zrobisz teraz zostanie uzyte przeciw Tobie- do warsztatu fura i ma wrócić naprawiona.... Zaplaciles ma byc tak jak bylo...powodow moze byc milion.
Ludzie zejdźcie z drogi...
08-23-2015, 19:58
Tak jak koledzy piszą, niech poprawiają. Ew. sprawdź, czy wszystkie podciśnienia są podłączone, wtyczki od TPS/silniczka krokowego, bo na to by to wskazywało
08-23-2015, 20:39
Proponuje jechać do nich i niech poprawiają swoją robotę . za coś kasę wzięli . ostatnio znajomy miał taki przypadek że mechanik wymieniał mu rozrząd potem auto nie trzymało obrotów i mechanik mówi że to nie jego winna tylko winna elektryki okazało się że rozrząd był przestawiony
08-24-2015, 2:34
Na bank przestawiony rozrząd.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATY
08-24-2015, 3:50
08-24-2015, 4:22
Napisz wszystko co bylo robione bedzie latwiej dojsc gdzie popelnili blad
08-24-2015, 17:04
Przestawiony rozrzad, zle ustawione walki balansujace, nieszczelny dolot, niepodlaczone podcisnienia i wreszcie na koncu adaptacja silnika na benzynie po zlozeniu wszystkiego.
co wy piszecie za herezje, jaki ma zwiazek rozrzad z za wysokimi obrotami? jak zawory otwieraja sie w niewlasciwym momencie to silnik bedzie tracił obroty a nie je zyskiwał bo uchyla je wtedy w tracie suwu ssania/wyziewu - komprecha idzie w eter
po 1. sprawdz czy masz plyn chlodzacy w ukladzie, jesli tak to czy uklad jest porzadnie odpowietrzony calkiem mozliwe ze po rozpieciu ukladu w zaworze od ssania stoi bombel powietrza bo jeden z najwyzszych punktow w ukladzie po 2. obadaj wezyk od odmy czy nie popekal ci ze starosci. Zeby przez nieszczelnosci podcisnien zlapac obroty ~1500 musialbys miec niepodpietych/dziurawych conajmniej 5 wezykow, natomiast odma potrafi juz sowicie pociagnac powietrze, jednak wtedy konkretnie to slychać masz takie obroty jalowe na cieplym, zimnym, caly czas? |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości