Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Z Accorda do Legend?
#11
Ja tam przesiadłem się z accorda 6gen coupe więc wersja amerykanska na rynek eu... jakość materiałów podobna choć fotele legend ma wygodniejsze kanapę z tyłu też... Plastiki i drewno podobne wstawki do tego z accorda CG2 też ta sama jakość... deska również podobna i kratki nawiewów, przełączniki itp... no ale komfort jazdy lepszy w legendzie niż w accordzie. Accord przynajmniej coupe to dosyć sztywne auto gdzie miałem -30springi H&R ale na fabrycznej oponie był sztywny i potrafił przytrzeć na progach... w legendzie nie ma tego problemu gdzie mam posadzone auto dosyć mocno i przy załadunku gazu i bagażnika i pasażera opony tylne chowały się w nadkola i wystawały same felgi a jeżdżę na 19... i niskim profilu komfort jest o wiele lepszy niż w acco...
Odpowiedz
#12
Tez mialem CG coupe i wzgledem topornego angola to coupe wypada zdecydowanie lepiej,
Odpowiedz
#13
No cg wzgledem angola to 2 inne auta
Odpowiedz
#14
Zauroczenie legendem przyszlo od modelu KA7 coupe. Chciałem ratować pięknego klasyka. Accord coupe V6 tez byl chwile na tapecie ale przod ma taki troche nijaki Potem doszla do glosu strona praktyczna i pomyślałem sobie o legendzie. KB jest droższy wiec tak doszedłem do szukania KA9. No i juz wiem skąd tyle tanich ofert.

Przykład obiecałem ze napisze:

http://olx.pl/i2/oferta/honda-legend-CID...0d1c905d0c

Znalazłem takiego za 26900 . Blisko Katowic młody rocznik - pomyślałem ze obejrzę " wzorcowe" KA9

Sympatyczny młody chłopak ale nie wierzyłem w to co zobaczyłem. Za taka cenę dostalbym:

- samochód bez jakiejkolwiek historii przebiegu
- pas przedni za zderzakiem zgnity aż sie kruszył
- wnętrze - np przyciski na kierownicy podrapane jak w renault
- galka zmiany trybu skrzyni wytarta - takie niby drewno
- korozja w dolnych krawędziach drzwi
- właścicieli 3 z czego pierwszy to firma leasingowa potem kolejna firma
- wiele niunasow które nie przystają do auta z tego rocznika z takim przebiegiem. Mi wygladal na samochód z 1994 a nie 2004. I w zyciu bym nie zamienił mojego accorda na tak wyglądający samochód. Faktycznie nic nie stukalo, jechal plynnie, ale mialem wrażenie ze ma za sobą wiele wiecej niż 150 tys. Moze zaniedbany jak na moje wymagania?

Dodam ze niedawno bylem w Opolu i pojawilo sie ogłoszenie z tamtych okolic. 19000 zl. Dzwonie i to samo. Kupiony w Aso Plaza serwisowany ale dokumentów nie ma. Korozja, walnięty podnośnik szyby itd... Boje się pomysle. Co reprezentuja modele za 10 tys i mniej...

Ja o swoje auto bardzo dbam i będę sie rozgladal za podobnym modelem jaki posiadam: Klarowna historia przebiegu i serwisu, stan adekwatny do przebiegu. I w rozsądnej cenie.
Odpowiedz
#15
KA8 tez miałem bardzo fajne Auto ! , do ACC coupe i design przedniej części nadwozia to można sie do tego przyzwyczaić , trochę nostalgicznych piksow
[Obrazek: 20130302_163559_zps1318299b.jpg]
[Obrazek: 20130302_163938_zps1492226a.jpg]


[Obrazek: 20130406_193849_zps0c76beff.jpg]

[Obrazek: 20130406_181851_zps5f98aa2d.jpg]


jednak co przemawia na rzecz ACC Coupe to  wielka jak na Coupe przestrzeń na tylnej kanapie i bardzo spory bagażnik , w KA8 chyba jest deko mniej miejsca z tylu 
Odpowiedz
#16
A jaki silnik miałeś w accord coupe? 3.0 ? Skrzynia automatyczna chyba jest ta sama co w ka9. Jak wypada porównanie 3,5 vs 3.0 w tych samochodach?
Odpowiedz
#17
Automaty w accordach coupe sa do dupy... awayjne i starczaja na ok 250tys km pozniej szarpanina.... nie ma do niej nawet wymiennego filtra oleju :/ ja mialem 3.0 i moj automat smigal nawet na odcieciu z 1 na 2 zanim zmienil bieg hehe. Tez mialem zielonego przedliifta
Odpowiedz
#18
(09-19-2015, 21:40 )Bonio86 napisał(a): Automaty w accordach coupe sa do dupy... awayjne i starczaja na ok 250tys km pozniej szarpanina.... nie ma do niej nawet wymiennego filtra oleju :/ ja mialem 3.0 i moj automat smigal nawet na odcieciu z 1 na 2 zanim zmienil bieg hehe. Tez mialem zielonego przedliifta

podejrzewam że to może nie wina automatu tylko jak zwykle - uzytkowników. Honda mogła zakładac wymiany oleju w takiej skrzyni co gwarantowało jej zywotność nawet bez filtra - ale sami wiecie, przeciętny "janusz" "john" "Helmut" może nie zdawać sobie sprawy że istnieje taki proces jak obsługa skrzyni automatycznej i będzie jeździć aż do zajechania skrzyni.
Odpowiedz
#19
Nie tamta skrzynia chyba ogólnie jest jakaś nie trafiona i zamula auto... nawet w ameryce ochrzcili ją mianem slow matic manual by się tam przydał
Odpowiedz
#20
Mam ka8, moja dziewczyna acc 2.0, w ka8 wiecej miejsca i z przodu i z tylu, jednostka duzo bardziej dynamiczna ale auto jak dla mnie nie nadaje sie do jazdy sportowej, tym sie płynie i nie mam ochoty wciskać nie wiadomo ile gazu, natomiast acc inna bajka, układ kierowniczy duzo sztywniejszy, autko niższe i jakby bardziej klejące sie do drogi - w niej odpala mi sie diabeł mimo mulistego 2.0 :-) kazdy z samochodów ma swoje uroki i wady, w naszych modelach akurat nie mamy problemow z korozja, silniki pracują dobrze natomiast w legend ciezko z częściami i skrzynia sie sypie...
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości