09-19-2015, 3:48
Witam. Po ponad roku polowania w końcu sam stałem się posiadaczem KA9.
Dane:
Honda Legend KA9 - 2000r.
ASO Toruń - 1 właściciel, ja jestem drugim
Serwisowany
230 000 przebieg
Założone LPG (BRC) - nowa instalacja
Generalnie autko jest mega zadbane jeżeli chodzi o stan zawieszenia i blacharkę. Auto od dwóch lat było praktycznie nie jeżdżone i przejechało tylko 4 tyś kilometrów. Po zakupie wymieniłem wszystkie filtry, olej w silniku(Castrol Magnatec) oraz w skrzyni (ATF-DW1). Została założona instalacja BRC ale muszę jeszcze ją podregulować. Olej w silniku był stary, zmieniłem na nowy i co dziwne wydaję mi się, że silnik zaczął głośniej chodzić. No i największe moje zmartwienie to skrzynia biegów. Generalnie jeżeli się delikatnie przyśpiesza to skrzynia przerzuca biegi płynnie ale zdarza się, że gdy przerzuca koło 3 tyś obrotów to z 1 na 2 bieg słychać takie "pyknięcie-stuknięcie", które dochodzi mniej więcej spod maski (przy kolejnych tego nie ma). Z resztą biegów tak samo, generalnie działa dobrze ale ma momenty, że troszkę szarpnie przy zmianie. Może ktoś miał podobny przypadek ? Olej w skrzyni wymieniałem jakieś 100km temu więc pewnie się już przepłukał to mam zamiar wymienić go jeszcze raz.
Poza tym to wszystko sprawuję się super. Auto przyciąga wzrok ludzi, jeździ się wygodnie.
Na ten sezon planuję:
- To co pisałem wyżej, czyli kolejna wymiana oleju w skrzyni (oczywiście Honda ATF-DW1)
- Czyszczenie reflektorów (może ktoś poleci jakąś pastę ?)
- Przyciemnienie szyb
- Zabezpieczenie skór
Dane:
Honda Legend KA9 - 2000r.
ASO Toruń - 1 właściciel, ja jestem drugim
Serwisowany
230 000 przebieg
Założone LPG (BRC) - nowa instalacja
Generalnie autko jest mega zadbane jeżeli chodzi o stan zawieszenia i blacharkę. Auto od dwóch lat było praktycznie nie jeżdżone i przejechało tylko 4 tyś kilometrów. Po zakupie wymieniłem wszystkie filtry, olej w silniku(Castrol Magnatec) oraz w skrzyni (ATF-DW1). Została założona instalacja BRC ale muszę jeszcze ją podregulować. Olej w silniku był stary, zmieniłem na nowy i co dziwne wydaję mi się, że silnik zaczął głośniej chodzić. No i największe moje zmartwienie to skrzynia biegów. Generalnie jeżeli się delikatnie przyśpiesza to skrzynia przerzuca biegi płynnie ale zdarza się, że gdy przerzuca koło 3 tyś obrotów to z 1 na 2 bieg słychać takie "pyknięcie-stuknięcie", które dochodzi mniej więcej spod maski (przy kolejnych tego nie ma). Z resztą biegów tak samo, generalnie działa dobrze ale ma momenty, że troszkę szarpnie przy zmianie. Może ktoś miał podobny przypadek ? Olej w skrzyni wymieniałem jakieś 100km temu więc pewnie się już przepłukał to mam zamiar wymienić go jeszcze raz.
Poza tym to wszystko sprawuję się super. Auto przyciąga wzrok ludzi, jeździ się wygodnie.
Na ten sezon planuję:
- To co pisałem wyżej, czyli kolejna wymiana oleju w skrzyni (oczywiście Honda ATF-DW1)
- Czyszczenie reflektorów (może ktoś poleci jakąś pastę ?)
- Przyciemnienie szyb
- Zabezpieczenie skór