Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210, a KA9
#1
Panowie potrzebuję informacji o różnicach w komforcie jazdy, prowadzeniu, zawieszeniu i ogólnym użytkowaniu W210, a KA9.
Pytam o to, bo aktualnie mam Mercedesa W210 2.2D, ale planuję się go pozbyć i zakupić Legenda KA9.
Dlatego potrzebuję opinii osoby doświadczonej mającej styczność z obydwoma modelami.
Dzięki i pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Zapraszam do Działu Powitań.
Odpowiedz
#3
Już Uśmiech
Odpowiedz
#4
Osobiście nie miałem doczynienia z okularnikiem.
Ale chłopaki na forum różnymi kabarynami latali Oczko
Ktoś na pewno coś napisze.
Odpowiedz
#5
mi ise tam okularniki podobały
[Obrazek: 00er-w210-avantgarde.jpg]

miałem okazje tym większym dieslem latac i to jeszcze w T budzie oczywiście automat fajnie jeździł dopóki mu sie o podkładki na wtryskach nie rozjechały zapiekły i zarazem przy wyciąganiu rozjechały sie gniazda ,.... krótkie streszczenie jednego z dziennikarzy :

Ein Rückschritt im Vergleich zum Vorgänger, ein “stilloses Problemauto mit Asiatenoptik”, wie es ein Mechaniker mir gegenüber ausdrückte?
Odpowiedz
#6
Powiem tak chłopaki, jestem zadowolony z jego właściwości jezdnych, ale brakuje w nim mocy i to znacznie brakuje. Buda 1500kg + 95KM szału nie robi, wręcz przeciwnie uczy pokory, do tego jest troszkę spocony życiem i zwyczajnie nie opłaca mi się w niego pompować kasy.
Legend od dawna wizualnie mi się podoba, ale nie wiem jak wypada właśnie przy właściwościach jezdnych z Mercedesem W210. Wiem, że 3.5 w benzynce mi wystarczy Uśmiech
Odpowiedz
#7
na pewno legendzik na "kujawskim" nie pojedzie Oczkoco innego w 210
to porada w kwestii spalania
pzdr
Odpowiedz
#8
Nie miałem okulara ale posiedzialem trochę i przejechałem się kolegi 290d. Ogólnie wnętrze w okularze takie jakieś płaskie się wydaje. Inne materiały wykończenia. Miejsca raczej tyle samo w obu samochodach jak dla mnie. Sam też rozmyślam nad okularnikiem zamiast legenda. Ogólnie podobne do siebie samochody ale co do komfortu to się nie wypowiem bo mój jest obnjżony i nie mam punktu odniesienia
Odpowiedz
#9
co prawda to 95KM nerek nie wypycha na tylna kanapę i trzeba się z tym pogodzić , spalanie to jedna strona a koszty utrzymania to druga strona , tak jak W210 można spotkać na każdym szrocie tak juz KA9 nie bardzo , i tokiem ekonomi kupując padlinę zawsze o ile nie będzie zgnity to W210 łatwiej będzie można reanimować , zaś z drugiej strony KA9 to solidniejsza jednostka jest V6 ładnie brzmi a silniki dość mocne i mające pragnienie wiec ponownie ekonomia może zadecydować , chyba ze balast w bagażniku nie będzie problemem ,
tym W210 co latałem miał chyba 160 czy 170 koni miał tez już kiere multifunkcyjna duży wyświetlacz krystaliczny na zegarach i Avangarde wyposażenie Navi tez była na pokładzie wiec patrząc po stronie gadżetów to jest ich trochę więcej w W210, jednak patrząc na W210 KA9 i E38 to zdecydowanie po raz kolejny bym zdecydował sie na E38 tylko ze tym razem Long ta wersja bije na Kolana wszystkie Topowe Marki dostępne w Euro zakamarku w latach 95-2000 , sama S klasa jakoś do mnie nie przemawia chyba ze coś pokroju 2 furtki
Odpowiedz
#10
Elvis, w grę wchodzi tylko i wyłącznie LPG w Legendzie.
A powiedz mi czy jakaś różnica w prowadzeniu, wygodzie podróżowania czy właściwościach jezdnych pomiędzy W210, a Legendem jest?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości