Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W210, a KA9
#11
by miec odniesienie trzeba by pojeździć na OEM Stockowym zawiasie i wtedy porównać , ten W210 Avangarde był lekko posadzony co diametralnie zmienia charakterystykę tej krówki no i T vs Limo to tez niby ten sam model ale całkiem inne wrażenia , tak samo jak miałem E39 Turing na M zawiasie i prowadziło się to cudnie , jeszcze inaczej to jak Auto jedzie to nie wszystko trzeba tez zobrazować sobie całokształt włącznie z Hamowaniem i tak jak miałem w E38 4 tłoczkowe Brembo to i była harmonia w całokształcie bo zatrzymać prawie 2T to juz spore wyzwanie, wiec po skrócie już od samej sylwetki poprzez silnik,  wyprofilowanie Foteli, zawias aż po hamulce już o samej kierownicy nie wspominam a biorąc pod uwagę preferencje każdego użytkownika indywidualnie ciężko napisać TAK! jest Lepiej w tym Aucie
Odpowiedz
#12
Tak tylko legend to konkurent audi a6 mercedesa E i bmw 5 a nie 7. A no i lexusa gs300.
Odpowiedz
#13
nawet jak weźmiemy stara 5er e39 pod uwagę to moim zdaniem 5er najlepiej mi odpowiadała a nie powiem ze nie mam błysku w oku na gadżety
[Obrazek: 140720071527.jpg]
[Obrazek: 270820071647.jpg]

a stara 7er e38 jak by nie było pod względem wnętrza to lekko wyrośnięta 5er az takiej różnicy nie ma ale jednak jest na tyle znacząca jeżeli weźmiemy pod uwagę wyposażenie , i przykładowo 7er i zwykłe szyby będzie w środku podobnie cicho jak w 5er i szyby z filtrem UV różnica w grubości takiej szyby jest ogromna ,
jeżeli wszystko jest zależne od poprzeczki cenowej to tez trzeba być tego świadomym ze te auta maja juz swoja przeszłość zapisana a niektóre kilka razy otrzymywały szanse dalszego uczestnictwa w ruchu drogowym , myślę ze zadbany Legend KA9 z nieskazitelna przeszłością będzie tez cenił się podobnie jak E39 czy tez E38 nie wspominam iz jako użytkownik BMW mogę powiedzieć ze części zamienne sa w niemal ze każdym kiosku czy piekarni dostępne od reki a chińszczyzny jest od groma , problemem wszystkich Aut jest właśnie ząb czasu i tego trzeba się trzymać by nie trafić skorodowanego egzemplarza bez różnicy czy to Honda BMW czy tez nissan czy nawet Mercedes , a zwłaszcza E39 tez ma słabe Blachy Purchle wyłaziły mi na tylnej klapie już po 3 latach od Nowości ale W211 to już chyba pobił wszystkie bariery na temat rdzy , wielu użytkowników reklamowało W211 bo rdza pojawiała się dość szybko i szybko sie rozprzestrzeniała , tak samo jak Accord 2003-2007 , ale i są tez egzemplarze bez grama rdzy i od czego jest to zależne ??? . właśnie trzeba chyba dobrze przesortować rynek wtórny w poszukiwaniach,

przy okazji znalazłem tez pixa swojej 7er robione jeszcze dziwnej treści aparatem i ogólnie to gabarytowo zwykła wersja nie jest dużo większa jak KA9
[Obrazek: 725.jpg]


dane techniczne E38 http://www.7-forum.com/modelle/e38/technische_daten.php
KA9 o ile się pokrywają z prawda http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=12173
Odpowiedz
#14
Osobiście uważam, że KA9 w porównaniu do W210 to niebo a ziemia.

Okular jest zwyczajnie kiepski (chyba pod każdym możliwym względem - no dobra, silniki i skrzynie są żywotne Oczko).

E38 to klasa sama w sobie, ogólnie to szukałem takiej sobie ponownie, ale trafiła się KA9. Zasadniczy problem z E38 w PL jest taki, że bardzo, ale to bardzo ciężko o normalny egzemplarz, nie składany z 10 innych przemieszanych z Golfem 3 i Oplem Astrą Oczko
Odpowiedz
#15
Przesiadka z takiego słabego Diesla do 3.5 z gazem to jakby przeprawa miedzyplanetarna. Oba auta fajne, ale zupełnie inne. Mysle ze i tak o ekonomii musidz zapomniec bo juz gaz to z 3000 zl, bo jak kupusz z gazem to moze byc zle...
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#16
Zapomnieliscie dodać ze bmw merce i audice mialy opcje wyposazenia... japonczycy tak zrobili auto aby wszystko co potrzebne poprostu bylo. Bez zbędnych bajerów z których i tak by się nie kożystało a trzebaby słono dopłacić aby coś doposażyć. To 2 różne podejścia do samochodów. Chodzi mi o tok myślenia jspończyków i europejczyków. W usa tez kadilaki i linkolny nie mialy list z wyposazeniem. Wychodzily glownie w jednej lub 2 opcjach wyposazenia i tyle.
Odpowiedz
#17
A i sorry ale 7er wygląda jak stary kondon... ale to kwestia gustu. Z zewnątrz wygląda poprostu mega staro jak na swój rok.
Odpowiedz
#18
@Bonio86 , jechałeś może Longiem w indywidualu na tylnych fotelach ??? , moze i to wedle ciebie mega costam ale komfortem nie grzeszy i nawet dzisiejsze topowe modele mogą być w cieniu starego costam
Odpowiedz
#19
Uważam, że to czarne bmw to jedna z najfajniejszych siódemek w historii, ale rzeczywiście wygląda już jak "klasyk".
Szczególnie z tyłu jest bardzo zgrabna. W porównaniu z późniejszymi generacjami jest świetna. Dopiero ostatnie siódemki zaczęły dobrze wyglądać.
Odpowiedz
#20
Jezdzilem taką siodemka z silnikiem 4.0 v8. Spalanie ok 22 l a osiągi jak 1.6 v tec. Wiem, wiem 2 tony ale mimo wszystko...
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości