Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
hustlav6 napisał(a):komputer faktycznie tani, ale neistety mam narazie inne wydatki, narazie moje hamulce sa bardzo skuteczne jak na taki duzy pojazd i jak bede sie zabieral za abs moze zrobie te podmianki, narazie chcialem zrobic to najmniejszym kosztem, jak sie okaze ze wymiana jest neizbedna wtedy to zrobie...
a mogłyby być jeszcze lepsze - potrzebujesz zacisków z Hondy
hustlav6 napisał(a):przy pompie upieram sie na takiej podstawie ze juz mialem jedna honde z identycznym systemem alb i z tego samego rocznika i pompa nie rzezi tak podczas samotestu jesli jest sprawna, wiec ja niewiem skad ty masz info ze sprawny podzespol chodzi jak ruski blender do miesa? powinien bzyczec cicho jak silniczek od ustawiania swiatel, a upieram sie bo w service manualu jest napisane ze jesli pompa bulgocze i rzezi przed i po odpowietrzeniu moze oznaczac to ze jest uszkodzona lub akumulator nieszczelny, z uwagi na to ze niewidzialem wyciekow plynu w tamtych rejonach to obstawiam zuzyta pompe bo ma tyle lat ze to juz moze jej czas...
Bo moim zdaniem ta pompa rzęzi nawet jak jest sprawna, wysłuchałem łącznie około 10ciu takich serenad, a każda była inna. A równocześnie ten sam manual podaje, że jeśli dzwiek jest delikatny to należy odpowietrzyć pompę  Pozostaje wyważenie dźwięków i ich włąsciwa ocena. Sprawdzałeś pojemność accumulatora? Nie bardzo potrafię znaleźć sekcję o bombelkowaniu?
Pompa jest dość prosta z budowy i nie ma tam w środku ósmych cudów świata.
Strona 708manuala.
mimo wszystko uważam, że podejść Twój ABS należy najpierw od sprawdzenia komputera(jeśłi jest problem z błędami)
hustlav6 napisał(a):i tak jest wlasnie jak mowilem zwieram styk na wylaczonej stacyjce przekrecam i alb pozostaje zapalona niewazne jak dlugo bym czekal i to wlasnie wg service manuala oznacza-nic , moze masz racje z tym zimnym lutem , nieznam sie na elektronice i niewiem czy moze on powstawc w warunkach naturalnyc 
Jeśłi masz zwartą odpowiednią kostkę (tak? bo może pomyliłeś kostkę z akcesoriów-telefon też jest koło serwisówki) to za cholerę musi coś wyświetlić. Mam prośbę. Nagraj vid co się dzieję przy diagnostyce ALB, tzn przy zwartej kostce, interesuje mnie sekwencja po przekręceniu kluczyka. Kolejna prośba to foto kostki, która zwierasz.
Zimny lut powstaje w warunkach zwykłej, codziennej eksploatacji. Miejsca spoin elektrycznych się nagrzewają a potem stygną, zimą amplituda temperatur bywa znacząca. Podczas tych wahnięć spoiny (luty) pracują co w długim okresie eksploatacji skutkuje ich pękaniem, a w efekcie brakiem spełnienia swej roli czyli przestają przewodzić i awaria gotowa.
v6
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
Legend95 -znam budowe pompy i ukladu bo przegladalem manual wiele razy i tak jak mowilem mialem inne doswiadczenia z alb w innej hondzie niz ty na to wyglada, mozliwe ze mam blad z kompem albo na linii kabli, ale powiedzmy ze sa to przewody, to jest prawie niemozliwe zeby to zrobic zeby je wszystkie sprawdzic tak jak to pisza w manualu: napraw zwarcie, lub przerwe na kablu bialo jakims tam.... ,tylko kabel powiedzmy ma 5 metrow dlugosci i gdzie to zwarcie sie teraz znajduje?
co do tej procedury testowej doskonale wiem ktore zlacze zwieram bo nie raz juz czytalem bledy z kompa, jak mialem kiedys problem z szyna paliwowa i czujnikiem temperatury TW , a to co pisalem ci wczesniej chyba nie wymaga nagrywania przekrecam kluczyk i w fazie testu czyli przy zwartym zlaczy diagnostycznym kontrolka anti lock pozostaje zapalona tak dlugo jak mam zworke, kiedy odpale silnik na nowo bez zworki dzieje sie to co juz opisywalem o gory
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
To było przecież takie banalne.
Nie wiem co robiłeś i jakie masz doświadczenie i niespecjalnie mnie to interesuje.
chcesz, aby Ci pomóc to współpracuj.
v6
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
Legend95 napisał(a):To było przecież takie banalne.
Nie wiem co robiłeś i jakie masz doświadczenie i niespecjalnie mnie to interesuje.
bez przesady nie traktuj mnie jak glupka dlatego ze jestem nowy na forum, to ze tu jestem od niedawna nie znaczy ze niewiem co robie i niemam pojecia zadnego o tym samochodzie, to ze o cos pytam oznacza ze nie znalazlem danego przypadku/awarii w manualu, nie zawracalbym nikomu glowy dziecinnymi pytaniami , doceniam twoja pomoc, ale chyba wyraznie mowie co sie dzieje po przekreceniu zaplonu, konieczne jest nakrecanie tego na filmik? skoro mowie ze zwieram i kontrolka pozostaje zapalona to tak wlasnie jest, liczylem na konstruktywna dyskusje a nie sugerowanie ze niewiem co robie
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Legend95 napisał(a):chcesz, aby Ci pomóc to współpracuj.
JW.
Insynuujesz.
Powiedziałem Ci, coś z w/w? Twoja urażona wiedza dokonała osądu. Pytania są konkretne i mają NAS naprowadzić na problem, a nie zmierzyć stan wiedzy. to nie egzamin.
kolor kostki?
v6
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
uznalem ze masz mnie za cwiercinteligenta skoro 3 raz tlumaczylem ze po przekreceniu stacyjki w fazie testow lampka anti lock pozostaje zapalona a ty chcesz zebym ci nagral co po kolei robie, kostka jest szara i tej samej kostki uzywalem do odczytywania tych samych bledow
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Tu i teraz jest dany problem, czy jesteś z mensy czy wręcz przeciwnie jest mi to obojętne.
A szkoda ciąć wiązkę, gdyby to była pierdoła.
v6
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2009
Legend95 napisał(a):Tu i teraz jest dany problem, czy jesteś z mensy czy wręcz przeciwnie jest mi to obojętne.
A szkoda ciąć wiązkę, gdyby to była pierdoła.
i to jest dobry wniosek na chwile obecna, jak narazie poszukam rozwiazania wg waszych cennych rad za ktore dzieki, odswieze temat jak juz cos znajde
Liczba postów: 185
Liczba wątków: 30
Dołączył: Feb 2010
Reputacja:
0
ten dzwiek to wiem jaki mowisz mam to samo  ale u mnie jest problem ze przy 3cim zapaleniu samochodu pada abs .... i lampke wywala  metoda? odlacz akumulator nawet na 5 sekun  i podlacz wystarczy mase odepnac i wroci do normy ale to tez na chwile ... i tez nie wiem mi przeskanowali w poszukiwaniu bledow nic nie wykrylo ... wiec sam nie wiem co to moze byc  czyscilem wszystkei zlaczki styki kable sprawdzalem no nic  czujniki mi zostaly oraz pompe oblatac  ale jak dziala to bez problemu ladnie pompuje ...
|