Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wibracje podczas trzymania hamulca na drive
#1
jak w temacie..  zaczyna mnie powoli  denerwowac delikatne wybracje gdy mam wrzucony bieg...na luzie cisza i spokoj. mial ktos z was podobny problem ? czy poduszki na skrzyni czy cos gorszego..bo jak konczy sie sprzegla badz skrzynia to dojade ją do koncaUśmiech
Odpowiedz
#2
Masz instalacje LPG? Masz jakies objawy nierownej pracy silnika, w sensie,ze podczas ruszania,przyspieszania silnik sie dlawi? Zmierzam do tego,ze byc moze silnik radzi sobie z biegiem jalowym,a jak pojawia sie obciazenie,to zaczyna pracowac nierowno. Czy wystepuje to zawsze czy np tylko w fazie rozgrzewania silnika?
Wypadajace zaplony w 6-cylindrowym silniku sa trudniejsze do zdiagnozowania, zwlaszcza jezeli zaplon wypada co kilka cykli a nie permanentnie na ktorym z cylindrow.
Ja osobiscie tez zauwazylem u siebie lekkie drgania przenoszace sie na bude, tyle ze nie jakos szczegolnie uciazliwe, praktycznie gdyby ktos nie byl tego swiadom,to by tego nie zauwazyl,a ja jestem przewrazliwiony, wiec wydaje mi sie,ze je odczuwam. Odnosnie poduszek silnika czy skrzyni, to warto posprawdzac szczelnosc przewodow, ktore steruja wbudowanymi do poduszek silownikami, byc moze tam lezy przyczyna.
Gdybys posiadal LPG, to intuicja kaze zaczac od sprawdzenia map i weryfikacji, czy przypadkiem sterownik benzynowy nie zagalopowal sie w korygowaniu podstawowych map benzynowych ze wzgledu na zle wyregulowany gaz.
Odpowiedz
#3
(10-16-2015, 18:06 )Makukrak napisał(a): Masz instalacje LPG? Masz jakies objawy nierownej pracy silnika, w sensie,ze podczas ruszania,przyspieszania silnik sie dlawi? Zmierzam do tego,ze byc moze silnik radzi sobie z biegiem jalowym,a jak pojawia sie obciazenie,to zaczyna pracowac nierowno. Czy wystepuje to zawsze czy np tylko w fazie rozgrzewania silnika?
Wypadajace zaplony w 6-cylindrowym silniku sa trudniejsze do zdiagnozowania, zwlaszcza jezeli zaplon wypada co kilka cykli a nie permanentnie na ktorym z cylindrow.
Ja osobiscie tez zauwazylem u siebie lekkie drgania przenoszace sie na bude, tyle ze nie jakos szczegolnie uciazliwe, praktycznie gdyby ktos nie byl tego swiadom,to by tego nie zauwazyl,a ja jestem przewrazliwiony, wiec wydaje mi sie,ze je odczuwam. Odnosnie poduszek silnika czy skrzyni, to warto posprawdzac szczelnosc przewodow, ktore steruja wbudowanymi do poduszek silownikami, byc moze tam lezy przyczyna.
Gdybys posiadal LPG, to intuicja kaze zaczac od sprawdzenia map i weryfikacji, czy przypadkiem sterownik benzynowy nie zagalopowal sie w korygowaniu podstawowych map benzynowych ze wzgledu na zle wyregulowany gaz.

witam. kolego ja tak samo jestem przewrazliwiony na co kolwiek co slysze w aucie..ale mniejsza o to.. tak mam gaz jest w sumie zalozony kilka miesiecy temu, tyle ze nie pamietam od kiedy zwrocilem na to uwage o czym opisalem ,nie sprawdzalem czy na samej bynie tez tak jest wiec zobacze, sprawdze poduszki jeszcze i sprawdze na zimnym silniku czy tak tez jest tyle ze na zimny obroty sa wysokie wiec to tez troche zmienia postac rzeczy..co do podpiecia kompa to nie dorobilem sie jeszcze kabla , caly czas mam taki zamiar ale nie wiem co by bylo dobre..gdzies tu zapytalem o to ale odp byla nie do konca konkretna..
Odpowiedz
#4
(10-16-2015, 23:42 )DaroCars napisał(a):
(10-16-2015, 18:06 )Makukrak napisał(a): Masz instalacje LPG? Masz jakies objawy nierownej pracy silnika, w sensie,ze podczas ruszania,przyspieszania silnik sie dlawi? Zmierzam do tego,ze byc moze silnik radzi sobie z biegiem jalowym,a jak pojawia sie obciazenie,to zaczyna pracowac nierowno. Czy wystepuje to zawsze czy np tylko w fazie rozgrzewania silnika?
Wypadajace zaplony w 6-cylindrowym silniku sa trudniejsze do zdiagnozowania, zwlaszcza jezeli zaplon wypada co kilka cykli a nie permanentnie na ktorym z cylindrow.
Ja osobiscie tez zauwazylem u siebie lekkie drgania przenoszace sie na bude, tyle ze nie jakos szczegolnie uciazliwe, praktycznie gdyby ktos nie byl tego swiadom,to by tego nie zauwazyl,a ja jestem przewrazliwiony, wiec wydaje mi sie,ze je odczuwam. Odnosnie poduszek silnika czy skrzyni, to warto posprawdzac szczelnosc przewodow, ktore steruja wbudowanymi do poduszek silownikami, byc moze tam lezy przyczyna.
Gdybys posiadal LPG, to intuicja kaze zaczac od sprawdzenia map i weryfikacji, czy przypadkiem sterownik benzynowy nie zagalopowal sie w korygowaniu podstawowych map benzynowych ze wzgledu na zle wyregulowany gaz.

witam. kolego ja tak samo jestem przewrazliwiony na co kolwiek co slysze w aucie..ale mniejsza o to.. tak mam gaz jest w sumie zalozony kilka miesiecy temu, tyle ze nie pamietam od kiedy zwrocilem na to uwage o czym opisalem ,nie sprawdzalem czy na samej bynie tez tak jest wiec zobacze, sprawdze poduszki jeszcze i sprawdze na zimnym silniku czy tak tez jest tyle ze na zimny obroty sa wysokie wiec to tez troche zmienia postac rzeczy..co do podpiecia kompa to nie dorobilem sie jeszcze kabla , caly czas mam taki zamiar ale nie wiem co by bylo dobre..gdzies tu zapytalem o to ale odp byla nie do konca konkretna..
Odpowiedz
#5
(10-16-2015, 23:42 )DaroCars napisał(a):
(10-16-2015, 18:06 )Makukrak napisał(a): Masz instalacje LPG? Masz jakies objawy nierownej pracy silnika, w sensie,ze podczas ruszania,przyspieszania silnik sie dlawi? Zmierzam do tego,ze byc moze silnik radzi sobie z biegiem jalowym,a jak pojawia sie obciazenie,to zaczyna pracowac nierowno. Czy wystepuje to zawsze czy np tylko w fazie rozgrzewania silnika?
Wypadajace zaplony w 6-cylindrowym silniku sa trudniejsze do zdiagnozowania, zwlaszcza jezeli zaplon wypada co kilka cykli a nie permanentnie na ktorym z cylindrow.
Ja osobiscie tez zauwazylem u siebie lekkie drgania przenoszace sie na bude, tyle ze nie jakos szczegolnie uciazliwe, praktycznie gdyby ktos nie byl tego swiadom,to by tego nie zauwazyl,a ja jestem przewrazliwiony, wiec wydaje mi sie,ze je odczuwam. Odnosnie poduszek silnika czy skrzyni, to warto posprawdzac szczelnosc przewodow, ktore steruja wbudowanymi do poduszek silownikami, byc moze tam lezy przyczyna.
Gdybys posiadal LPG, to intuicja kaze zaczac od sprawdzenia map i weryfikacji, czy przypadkiem sterownik benzynowy nie zagalopowal sie w korygowaniu podstawowych map benzynowych ze wzgledu na zle wyregulowany gaz.

witam. kolego ja tak samo jestem przewrazliwiony na co kolwiek co slysze w aucie..ale mniejsza o to.. tak mam gaz jest w sumie zalozony kilka miesiecy temu, tyle ze nie pamietam od kiedy zwrocilem na to uwage o czym opisalem ,nie sprawdzalem czy na samej bynie tez tak jest wiec zobacze, sprawdze poduszki jeszcze i sprawdze na zimnym silniku czy tak tez jest tyle ze na zimny obroty sa wysokie wiec to tez troche zmienia postac rzeczy..co do podpiecia kompa to nie dorobilem sie jeszcze kabla , caly czas mam taki zamiar ale nie wiem co by bylo dobre..gdzies tu zapytalem o to ale odp byla nie do konca konkretna..


Czy problem drgań zostal rozwiązany?
Odpowiedz
#6
tak...banalna sprawa tak naprawde..a kolega tez ma problem ?jak tak napisz pomoge opisac swoj problem
[quote pid='26868' dateline='1445002974']

Czy problem drgań zostal rozwiązany?
[/quote]
Odpowiedz
#7
Jak możesz napisz tutaj, może komuś innemu też to pomoże.
Odpowiedz
#8
(02-20-2018, 18:50 )Robert19883@wp.pl napisał(a): Jak możesz napisz tutaj, może komuś innemu  też to pomoże.

U mnie drgania przy trzymaniu na drive oraz drgania przy przyspieszaniu 1500-2000 obrotów. Wcześniej wypadanie zapłonow - wyeliminowano, nowe cewki , świece. Naprawy realizowano w serwisach nieatoryzowanych Honda. Poduszki sprawdzone, półosie , elementy zawieszenia. Pełne uszczelnienia dyfra oraz silnika, sprawdzenie ustawień rozrządu i balanserow. Remont obu głowic, nowe uszczelki pod głowicą, uszczelniacze zaworowe, nowe śruby i uszczelki kolektorów wydechowych,sonda lambda nowe płyny , oleje, płukanie skrzyni ATF DW ,nowy wydech koncowy.,Odłączona instalacja LPG oraz butla dla pewności i jazda na samej benzynie, wcześniej adaptacja. Drgania są mniejsze ale wciąż wyczuwalne. Pomysły się skończyły. Skrzynia pracuje poprawnie bez żadnych szarpnięć. Po rozgrzaniu drgania są mniejsze ale wciąż wyczuwalne. Żadnych błędów w silniku żadnych błędów w skrzyni.
Odpowiedz
#9
Ktoś pomoże ?
Odpowiedz
#10
(02-20-2018, 23:04 )termoba77 napisał(a): Ktoś pomoże ?

Temat rozwiązany. Jednak nie wtryskiwacze tylko wezyk lpg dochodzacy do kolektora byl nieszczelny.
Znowu Legend jezdzi jedwabiscie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości