Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ABS- od czego zacząć?
#1
Witam. Drodzy koledzy planuję w najbliższym czasie uruchomić abs. Warto tu powiedzieć, ze odkąd mam auto nigdy nie działał. Kontrolka sie swieci, kod bledu wskazuje na pompę, ale wiadomo, ze to nic pewnego. Moja pytanie: od czego zacząć chcac przejrzec system i co robic krok po kroku?? ( o wymianie plynu pamiętam tylko jak to zrobić?) Pomożecie?
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#2
Cześć. Może by na pierwszy ogień wziąć czujniki? Na prosty rozum wystarczy miernik, lecz nie jestem elektronikiem. Życzę, aby kod błędu był błędny Oczko
Odpowiedz
#3
No właśnie jak to zrobić?
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#4
Podlacz sie pod przewod miernikiem,mase zlap gdzies z auta lub prosto z AKU, ktos niech zakreci kolem(najlatwiej z tylu) i zobacz czy sa zmiany napiecia. Napiecie na mierniku powinno rosnac proporcjonalnie do predkosci obrotowej, bo taki najprostszy multimetr po prostu usredni wartosc wynikajaca ze zwiekszajacej sie czestotliwosci zmian.
Odpowiedz
#5
(12-13-2015, 18:30 )Makukrak napisał(a): Podlacz sie pod przewod miernikiem,mase zlap gdzies z auta lub prosto z AKU, ktos niech zakreci kolem(najlatwiej z tylu) i zobacz czy sa zmiany napiecia. Napiecie na mierniku powinno rosnac proporcjonalnie do predkosci obrotowej, bo taki najprostszy multimetr po prostu usredni wartosc wynikajaca ze zwiekszajacej sie czestotliwosci zmian.

Mhh chyba szybciej podnieść auto odpiać wtyczke od czujnika z kostki z tyłu na sródku są mniej więcej i mierzyć omomierzem i samemu można kręcić kołem. Jak czujnik będzie pokazywał ciągle zero znaczy że uszkodzony. Ja tak u siebie patrzyłem. Inna opcja czeker ma boxa do sprawdzania kompów od ABS.
Odpowiedz
#6
Rozumiem, ze kostki sa gdzieś na srodku podlogi auta, tak? Mam sie wpiac tak zeby przeplyw pradu byl ,czyli niejako bez rozlaczania, dobrze rozumiem?
Uśmiech
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#7
raczej znajdziesz kostkę w okolicy piasty, niedaleko za czujnikiem (o ile dobrze pamiętam...) - rozpinasz, podłączasz, kręcisz
Odpowiedz
#8
A robił ktos wymiane plynu hamulcowego?
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#9
możne masz pompe zajechaną jak to bywa w hondach z początku lat 90, w Prelude tak jest
Odpowiedz
#10
Ostatnio rozbierałem kabelek jest przyczepiony do wahacza i idzie w na środek.
http://honda.ilcats.ru/part/model/LEGEND...900/clid/1
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości