01-05-2016, 5:32
Witam,
jako że skoczyłem ostatnio do mechanika z brzęczącym wydechem (puściła wewnętrzna rura i dzwoniła o zewnętrzną ;D) miałem okazję popatrzeć od dołu na silnik ...
troszkę ciecze :/ i tu pytanka:
1. cieknie mi oleum między silnikiem a skrzynią - wymiana "uszczelniacza".
Jak odkręcić skrzynię od bloku, żeby to wymienić i czy ten uszczelniacz można wyjąć bez bebeszenia bloku ?
W alfie uszczelniacz był wkładany ... od wnętrza w dodatkową ściankę z uszczelką dokręcaną do bloku. Pytanie jak to jest w Acurach / Hondach.
2. Jaki olej wlać do automatu ? Niby mam ponad pół miarki, ale chciałbym dla spokoju troszkę dolać, a może przy okazji wymienię leżący na półce filtr w skrzyni
Pewnie temat już gdzieś był o oleju ... nie chciał bym lać jakiegoś "standardu" do automatów i wspomagania ;D
Pozdrawiam !
jako że skoczyłem ostatnio do mechanika z brzęczącym wydechem (puściła wewnętrzna rura i dzwoniła o zewnętrzną ;D) miałem okazję popatrzeć od dołu na silnik ...
troszkę ciecze :/ i tu pytanka:
1. cieknie mi oleum między silnikiem a skrzynią - wymiana "uszczelniacza".
Jak odkręcić skrzynię od bloku, żeby to wymienić i czy ten uszczelniacz można wyjąć bez bebeszenia bloku ?
W alfie uszczelniacz był wkładany ... od wnętrza w dodatkową ściankę z uszczelką dokręcaną do bloku. Pytanie jak to jest w Acurach / Hondach.
2. Jaki olej wlać do automatu ? Niby mam ponad pół miarki, ale chciałbym dla spokoju troszkę dolać, a może przy okazji wymienię leżący na półce filtr w skrzyni
Pewnie temat już gdzieś był o oleju ... nie chciał bym lać jakiegoś "standardu" do automatów i wspomagania ;D
Pozdrawiam !