Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z elektyrką fotela i kierownicy
#1
Witam,
elektryka w aucie działała bez zarzutu do czasu gdy auto stało przez dwa miesiące, zostało odpalone od startera i zaczął się problem z elektryką kierownicy i fotela kierowcy, cała reszta działa bez problemu. Czy ktoś miał taki problem i wie od czego mogło się to stać?
Czeka mnie trasa do wrocławia zastanawiam się czy można ten fotel w jakiś inny sposób przysunąć, 160cm wzrostu się kłania Język
Odpowiedz
#2
Ło matko i córko od czego Ty go odpalałaś, od startera?? A ogniska pod silnikiem nia paliłaś? Uśmiech
Zacznij od odpięcia akumulatora na kilka godzin, potem zapnij i zobacz czy zareaguje..
Co do przesunięcia to w inny sposob niz elektryka chyba nie da rady..
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#3
Mojego tatę coś podkusiło z tym starterem :-( Wszystkie bezpieczniki całe, pod fotelem słychać regularne tyk tyk, jak z przekaźnika. W takim razie odłączam aku.
Czy za to może odpowiadać jakiś moduł komfortu?
Odpowiedz
#4
Moze mu sie cos w główce pomieszało przy tym odpalaniu.
Ale cyka caly czas czy tylko , gdy ruszasz przełącznik jazdy fotela?
Masz sedana czy coupe?
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#5
Cyka cały czas nawet przy zgaszonym zapłonie, mam Acure w sedanie 95 rok.
Wydaje mi się, że od tego startera było zbyt duże napięcie, wiatrak ogrzewania chodzi cały czas i nie da się go wyłączyć, to kolejna usterka po tym odpaleniu :-(
Odpowiedz
#6
Ja mam Coupe.
To tak doraznie moge pomóc, zebyś nie marzła...
Stojąc naprzeciwko przodu auta, na dole pod chłodnica ( w tym wypadku po lewej stronie) jest złączka do wentylatorów- możesz je odpiąć, ale pamietaj o obserwacji wskaznika temperatury stojąc w korku, zeby sie nie zagotował płyn chłodzacy.
Jednak tego typu usterki są do zrobienia na juz , bo hak zapomnisz o tym i przegrzejesz silnik to juz kaplica...UWAZAJ.
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#7
jeśłi przekaźnik "tyka" to dostaje prąd, więc albo jest uszkodzony przekaźnik, albo połączenie od przekaźnika do silniczka fotela.

Jeśli chcesz operować fotelem[zakładając, że odcinek za przekaźnikiem jest sprawny] podaj napięcia bezpośrednio na przewody.

Znane są przypadki gdy zbyt duże napięcie powoduje uszkodzenia w instalacji el.
v6
Odpowiedz
#8
Pomocna informacja, dziś poproszę kolegów z warsztatu żeby spróbowali coś z tym zrobić.
Zastanawia mnie dlaczego sterowanie kierownicy padło razem z tym fotelem ;/
Odpowiedz
#9
Rozumiem, ze cud z akumulatorem nie zadziałał...
No to cos sie pokopało w instalacji. Zawsze warto przejrzeć bezpieczniki. Jedne są pod maską koło akumulatora pod czarnymi , plastikowymi pokrywami
Ludzie zejdźcie z drogi... Uśmiech
Odpowiedz
#10
Nic nie pomogło, wszystko całe...
Mam mechanika od amerykancow, ma do niej wszystkie schematy, po weekendzie oddaje do niego, może jakoś to ogarnie. Przez to tykanie rozładowal mi się nawet akumulator, same mile niespodzianki z rana :-D
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości