01-23-2016, 9:03
(01-22-2016, 23:44 )carlos napisał(a): Cieszę się założyłeś temat, w związku z tym mam parę pytań:
Możesz również wrzucić dokładniejsze zdjęcie jak wygląda to z przodu? Namalowałeś "ambery" czy tylko tak mi się wydaje?
Możesz ewentualnie polecić kogoś kto mógłby przerobić lampy w KA9 przedlift?
O otwieraniu elektryczne klapy też sam myślałem, ale głównie ze względów praktycznych bo w Legendzie nie ma żadnego uchwytu wewnętrznego aby zamknąć klapę. Będę śledzić wątek i mam nadzieje że to wykonasz bo też jestem zainteresowany.
Co planujesz jeszcze poprawić we wnętrzu poza odnowieniem skór i dodaniem poduszek VIP? Navi lub może chcesz wstawić drewnianą kierownice? OEM czy jakieś Nardi? Jak OEM to możesz zobaczyć w moim temacie bo ja zamontowałem drewniana z Accorda.
Jeździsz po mieście bez blachy z przodu? Masz na to jakiś patent, czy po prostu od kontroli do kontroli?
Dobrze widzieć, że ktoś modyfikuje Legenda bo ma on bardzo fajne linie klasycznej limuzyny. Kibicuje i będę śledzić wątek.
Co do lamp to boki lamp próbowałem tak rozciąć, żeby były również podświetlone ale poległem... nie ma miejsca na jakiekolwiek kombinacje. Będę musiał zastosować patent jak w Volvo czyli diody led po boku żeby to jakoś podświetlić.
Bagażnik jak mówiłem będzie robiony raczej w późniejszym terminie ale temat jest już względnie opracowany i nie przewiduję problemów
Z przodu póki co są jedynie oprawki dwuwłóknowe i pomarańczowe żarówki, ale w jak auto odbiorę od mechanika, rozklejam lampy i będę docinał pomarańczowe odbłyśniki jak w US
Wnętrze hmmmm tu jest dużo planów.
Miałem już kupioną drewnianą kierownicę ale mi nie przypasowała bo była za mała... będę szukał czegoś w drewnie ale ze sterowaniem więc kierownice typu nardi odpadają Chętnie zobaczę Jak Ty ogarnąłeś kierownice
W planach jest jeszcze sporo m.in. podświetlenie klamek, nóg, tsuna, estetyczne zabudowanie manometrów do aira itp
Co do blachy to nie jeżdżę z nią wogóle. Mam wrzuconą w bagażnik. Policja nie czepia się wogóle. Raz przy rutynowej kontroli poprosili nie tylko, żebym położył na podszybiu dopóki nie odjade W Subaru też nigdy nie miałem tablicy i żadnej kontroli
(01-23-2016, 0:04 )Makukrak napisał(a): Ja mam pytanie o skory, zaciekawiles mnie niezmiernie, poniewaz moglbym sie ustrzec przed robieniem calego fotela kierowcy, ktory niestety ma przytarty boczek, ten od strony drzwi. Jak zrobisz calosc,to bede uwaznie sledzil efekt. Tyle tylko,ze ja mam bezowa tapicerke i nie wiem, czy skutecznosc jest taka sama?
Natomiast patrze na te klocki z regulowana tuleja i rozmyslam jak Ty to zamontujesz? Rozumiem,ze to beda nowe tuleje twojego dolnego wahacza i dzieki nim wypchniesz koło tak zeby miec negatywny kat pochylenia, ale pytanie jak to zamontujesz? Ciekawi mnie to, bo ostatnio robilem tuleje przednie wahaczy dolnych i mam w pamieci mocowanie tego wahacza. Mam wrazenie,ze bez konkretnej przerobki sie nie obejdzie.
Nie ma różnicy jaki masz kolor tapicerki. Porządny zakład dobierze Ci każdy odcień skóry
Tu masz przykład podłokietnika. Mój był zniszczony. Kupiłem beżowy i teraz jest czarny
Co do camberów, są to mocowania wahacza górnego