Zbieznosc to tez katy, tylko w innej plaszczyznie
Bez tego tylu ustawianie zbieznosci samym przodem nie ma wielkiego sensu, to jasne.
Odnosnie reszty katow( wyprzedzenie sworznia, pochylenie kola) to sa stale I ustawiane tylko raz poprzez odpowiednie projektowanie elementow zawieszenia I tolerancje w newralgicznych punktach.
Byl tu kolega, co z wielkim zapalem robil auto na pneumatyce I dorabial(dokupowal) wahacze z regulacja katow, tylko on to auto sprzedal dosyc szybko. Moze kolejny wlasciciel auta cos podpowie.
W kazdym razie jak zmienisz McPherson-y na zestaw z regulacja wysokosci, to katy Ci sie na bank pozmieniaja I wyjada poza nominal, ale do regulacji tego nadal potrzebujesz regulowane elementy.
Jak nie ma regulowanych elementow, to mozna rozwiercac otwory mocujace, napawac I zmienic ulozenie, ale to jako inzynier odradzam zdecydowanie, natomiast sa takie miejsca, ktore w ten sposob dzialaja.