03-31-2016, 21:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-31-2016, 21:08 przez Szczebiot.
Powód edycji: literówka
)
Witam wszystkich serdecznie
Chciałbym uporządkować i przy waszej pomocy uzupełnić listę modów silników z rodziny c32a, które można przeprowadzić w imię zasad DIY by troszkę podkreślić drapieżny charakter silniczka, mile widziane doświadczenia osób które coś przy tych silnikach grzebały i mogą pochwalić się efektami. Wiadomo Legend to nie rajdówka ale może da się coś ugrać
- cai i sai z Weapon R
- głowice i kolektor dolotowy z type II ( lub same wałki i kolektor + zawory i sprężyny) ecu zapewne też ( tu siedzi ok 30KM )
- swap głowic z c35 ( kolektor dolotowy też? ) wg. opini na zachodnich forach taka hybryda to świetna sprawa ładniejszy przebieg wykresu w porównaniu do type II, więcej mocy w niższych partiach lepsza elastyczność
- wydech
Sprawa turbo i supercharger pominiemy bo to już grubsza sprawa
- pytanie czy jest możliwość dopasowania większej przepustnicy z jakieś innej hondy np h22
Chciałbym uporządkować i przy waszej pomocy uzupełnić listę modów silników z rodziny c32a, które można przeprowadzić w imię zasad DIY by troszkę podkreślić drapieżny charakter silniczka, mile widziane doświadczenia osób które coś przy tych silnikach grzebały i mogą pochwalić się efektami. Wiadomo Legend to nie rajdówka ale może da się coś ugrać
- cai i sai z Weapon R
- głowice i kolektor dolotowy z type II ( lub same wałki i kolektor + zawory i sprężyny) ecu zapewne też ( tu siedzi ok 30KM )
- swap głowic z c35 ( kolektor dolotowy też? ) wg. opini na zachodnich forach taka hybryda to świetna sprawa ładniejszy przebieg wykresu w porównaniu do type II, więcej mocy w niższych partiach lepsza elastyczność
- wydech
Sprawa turbo i supercharger pominiemy bo to już grubsza sprawa
- pytanie czy jest możliwość dopasowania większej przepustnicy z jakieś innej hondy np h22