Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Więcej mocy ka7
#21
(04-07-2016, 4:04 )drago441 napisał(a): Za wielką wodą są grube projekty na bazie tego silnika. Sam komputer plus kompresor to ok 4-5k pln a gdzie reszta. Najlepszym modem jest skrzynia manualna do tego wydech dolot obróbka głowicy i trzeba zrobić miejsce dla 30-40 dzikich koni
Odpowiedz
#22
eaton m62 + świnia to koszt ok. 2-2.5k (używane jak poszukasz) a myślę że i taniej sie da Uśmiech ale to dopiero początek inwstycji, myślę że tak na luzie trzeba mieć 10-15k żeby to ogarnąć, jak masz pojęcię i doświadczenie to po kosztach 6-8k w założeniu że robisz samemu Oczko
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#23
m62 nie ogarnie silników legenda. W H22a ciśnienie spadało przy 5krpm. Pokaż mi sensowną piggy back do v6. Ile silników doładowałeś? nie mówie już o przystosowaniu silnika do doładowania.
Odpowiedz
#24
Mówiłem o wersji budżetowej Oczko (czyli 0.3, sam pisałeś że już na takim ciśnieniu autko będzie się przyzwoicie odpychać) tyle m62 powinien dać radę dmuchnąć w 3.2 przy tych 7000 obr/min (zawsze można dać mniejsze kółko) świnia do v6? np. FIC6 PIGGYBACK, koszt od 1000zł do 2000zł na ebay.
Oczywiście można dać m90 ( nawet tańszy od m62 ) którego na ebayu jest od zatrzęsienia, koszt od 700zł w górę, co do przygotowania silnika sam mówiłeś że c32a jest dość słabo doprężony wiec nawet przy założeniu że dmuchniesz mu te 0.6 nic złego mu nie powinieneś zrobić ( tym bardziej że kompresor ma liniowe doładowanie i silnik nie dostaję takiego strzała w garki jak w turbo) pozostaje więc sprawa porządnej stalowej uszczelki, (wiadomo seria jest dość słaba), śruby do mocowania głowic mogą zostać normalne bo nawet na standardowych głowice spod maski nie powinny wystrzelić Oczko największym problemem jest kolektor dolotowy, w legendzie w grę wchodzi tylko układ root, więc ktoś na cnc mysi taką wydumkę wystrugać i myślę że to by wygenerowało największe koszta... ale jeszcze wtryski, pompa, zawory upustowe, strojenie, rurki, złączki, etc. i najważniejsze KA7 ma OBD O matko a nie OBD2 O matko wiec chyba tylko lutowanie kości albo stand alone Ściana

Koszta takiej zabawy zależą od tego co się chce osiągnąć i jak długo auto ma jeździć
W wersji "wypas" porządny IC, większa chłodnica, wałki na zamówienie (te 3 rzeczy to ze 6-7k), jednostka stand alone, swap hamulców na coś co by dało radę zatrzymać auto a i tak na końcu by się okazało że wysypała się skrzynia i trzeba przejść na manual a w ogóle to jest wciąż fwd i tej mocy nie wykorzystasz bo do 4 biegu stoisz w miejscu nie mogąc złapać trakcji.

Wiec pozostaje stara dobra szkoła, Dolot-Wydech i tyle na Limo starczy Cwaniak

Btw. odpowiadając na twoje pytanie, nie zaturbiłem żadnego silnika Oczko

Pozdrawiam Adam
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#25
(03-31-2016, 21:07 )Szczebiot napisał(a): Witam wszystkich serdecznie

Chciałbym uporządkować i przy waszej pomocy uzupełnić listę modów silników z rodziny c32a,  które można przeprowadzić w imię zasad DIY by troszkę podkreślić drapieżny charakter silniczka, mile widziane doświadczenia osób które coś przy tych silnikach grzebały i mogą pochwalić się efektami. Wiadomo Legend to nie rajdówka ale może da się coś ugrać Uśmiech
 

- cai i sai z Weapon R
- głowice i kolektor dolotowy z type II ( lub same wałki i kolektor + zawory i sprężyny) ecu zapewne też ( tu siedzi ok 30KM )
- swap głowic z c35 ( kolektor dolotowy też? ) wg. opini na zachodnich forach taka hybryda to świetna sprawa ładniejszy przebieg wykresu w porównaniu do type II, więcej mocy w niższych partiach lepsza elastyczność Uśmiech
- wydech Oczko

Sprawa turbo i supercharger pominiemy bo to już grubsza sprawa

- pytanie czy jest możliwość dopasowania większej przepustnicy z jakieś innej hondy np h22

W miarę budżetowo - moje stare mody w KA8 - dobry dolot, dobry wylot, kolektor standardowy.

Hamownia w załączeniu.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#26
Piękny wynik, 20KM na wydechu i samym dolocie brzmi słodko, zdradzisz sekret co dokładnie zrobiłeś? Uśmiech wydech rozumiem przelot, jaka średnica? no i najważniejsze co zrobiłeś z dolotem, home made? czy zakupy na ebayu? Uśmiech
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#27
(04-09-2016, 2:54 )Szczebiot napisał(a): Piękny wynik, 20KM na wydechu i samym dolocie brzmi słodko, zdradzisz sekret co dokładnie zrobiłeś? Uśmiech wydech rozumiem przelot, jaka średnica? no i najważniejsze co zrobiłeś z dolotem, home made? czy zakupy na ebayu? Uśmiech

Już Ci tego nie zdradzę, robiłem te mody 9 lat temu i szczegółów nie pamiętam.
Wszystko robili krajowi rzemieślnicy, nie najtańsi ale wynik prac był niezły.
Szczególnie w przypadku wydechu istotne były; kompensacja, pojemność i inne parametry, które dały optymalny przelot spalin.
Niestety duża utrata mocy na przeniesienu napędu w przypadku automatu, powoduje, że na g-techu wynik modu dupy nie urywa Oczko
Odpowiedz
#28
Wiadomo taki stary automat królem sprintu nigdy nie będzie, ale tak czy inaczej legend jest naprawdę szybkim autem, b. elastycznym i przyzwoicie zbiera się od 120 w górę, ostatnio zaskoczył mnie bardzo i kierowcę Panamery który mnie łykną dopiero przy licznikowych 245km/h Zdziwko najlepsze jest to że auto wciąż się rozpędzało Zdziwko zastanawia mnie ta rozbieżność pomiędzy realnymi osiągami a katalogiem... a u mnie jedynym znanym modem jest po prostu przelot i tłumik "wm sport" z wkładką żeby uszu nie rozerwało Oczko ale auto już takie do mnie trafiło... i póki co nic nie zmieniam bo mam ważniejsze sprawy do ogarnięcia ( tapicer i lakierowanie )
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości