12-21-2010, 7:43
Zaskakuje mnie auto mattiego, bo wszystko wksazuje na to, że powinien być TCS, można to tłumaczyć tym, że oberwała się gumowa dolotowa i zastapili to czymbądź.
generalnie GS ma inne od LS zawieszenie (europejskie), skrzynie, dyfer, silnik, trochę osprzętu(TCS),zegary, drążek biegów, grill(taki jak EDM)-kolega matti ma gril własnie od poliftowego LS-a a nie z GS-a. Koła 16' w polerowanym alu (wzór jak EDM), dwutłoczkowe zaciski (jak wszystkie EDM), więcej zmian nie pomnę.
jeśli chodzi o napęd to "technicznie" GS (czyli type 2) jest bliżej Coupe LS (czyli type 2) niż sedana LS czy L
generalnie GS ma inne od LS zawieszenie (europejskie), skrzynie, dyfer, silnik, trochę osprzętu(TCS),zegary, drążek biegów, grill(taki jak EDM)-kolega matti ma gril własnie od poliftowego LS-a a nie z GS-a. Koła 16' w polerowanym alu (wzór jak EDM), dwutłoczkowe zaciski (jak wszystkie EDM), więcej zmian nie pomnę.
jeśli chodzi o napęd to "technicznie" GS (czyli type 2) jest bliżej Coupe LS (czyli type 2) niż sedana LS czy L
v6