Nie pamietam dokladnie coupe, bo mi sie nie psula
Niemniej jednak z wyciekami wody mialem do czynienia w KA9, wiec juz Ci podpowiem: Zawor od nagrzewnicy, ktory steruje cieplym i zimnym powietrzem(konkretnie steruje przeplywem plynu chlodniczego),zamocowany na scianie grodziowej, jest z tworzywa sztucznego i najzwyczajniej starzeje sie, pracujac w badz co badz, niekorzystnych warunkach. U mnie po wyjeciu praktycznie rozsypal sie w rekach, jego krocce sciskajac palcami, rozpadaly sie jak wafelki.
Przewod wychodzacy z glowicy silnika i idacy w kierunku owego zaworu zawiodl mnie przy samej opasce na kroccu przy silniku. Niemniej jednak u mnie efekt byl widoczny, bo mimo iz saczylo sie powoli,to na nagrzanym silniku bylo to widoczne w postaci pary.
Jak teraz czytam,ze auto sie grzeje i nie ma ogrzewania, to obowiazkowo weryfikacja termostatu nie zaszkodzi(moze sie przywiesil lub zasyfil). Niesprawny korek spowoduje,ze raczej wywali ci plyn do zbiorniczka wyrownaczego, wiec jesli tam nie jest przepelnione, to korek jest raczej OK.
Jak ci sie nie chce odkrecac termostatu,to mozesz go walnac lekko mlotkiem w obudowe, jesli sie przywiesil, moze to pomoc, ale wymiana termostatu to raczej banalna sprawa,wiec na pewno nie zaszkodzi go sprawdzic.