Liczba postów: 20
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
0
Miejscowość: Bydgoszcz
Witam,
Mianowicie mam taki mały ale upierdliwy problem z Legendem. Nie zawsze chce odpalić za 1 razem. Rozrusznik kręcić ale nic. Wyciągnę kluczyk włożę ponownie i odpala. Nie raz dopiero za 3-4 razem. Moje pytanie jest takie czy to problem z immobilizer czy to coś innego?
I czy w razie czego można ściągnąć imo aby jego w cale nie było?
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 8
Dołączył: Dec 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Kraków
może przekaźnik na pompie ?
KA8 "Gangster" Kraków<3
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
0
Miejscowość: Bydgoszcz
To jest ten pod kierownicą?
Liczba postów: 784
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2010
Reputacja:
6
Unieruchamiacz(immobilizer) wg mnie odcina rozrusznik, natomiast jesli kreci, a nie lapie, to rzeczywiscie profilaktycznie wyciagnij Main Relay(opis jest na forum) i przelutuj styki. W starej KA9 miewalem podobnie, najpierw zrobilem main relay, a potem rzeczywiscie okazalo sie,ze pompa umierala i w koncu padla zupelnie. Jak przekaznik nie pomoze, to warto sie zainteresowac pompa lub chociaz stykami przy niej.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jun 2016
Reputacja:
0
Miejscowość: Bydgoszcz
mam udokumentowany przebieg 200tyś bo kupiony od kolegi i by pompa padała?:/ no cóż najpierw sprawdzę tego Main Relay. Podobną sytuacje miałem w EG4. Możesz napisać ile mniej więcej za pompę dawałeś?
Liczba postów: 784
Liczba wątków: 6
Dołączył: May 2010
Reputacja:
6
Moja pompa padla gdzies kolo 360 tys km, wiec mozesz miec racje,ze to troche za wczesnie. Ja akurat pompe kupilem uzywana za jakies grosze kolo 50zl i zaskoczyla bez problemu. Zobacz na main relay, moze to rozwiaze problem.