07-06-2017, 3:38
Auto już po jeździe testowej, chodzi bajka, zero drgań, pięknie równo, teraz z nim jak z jajkiem.
Lekko cyka jeden zawór ale i tak musi się ułożyć wg. Speców najlepiej teraz pojeździć tak do 10000km i zrobić na nowo kasacje luzów jak już sie pięknie wszystko sie dogra. Swoją drogą gdyby nie ten zawór byłoby słychać tylko szum pasków....
Na obroty wchodzi pięknie (co prawda maks 4000 dziś widziała) ale dam sobie rękę uciąć że jest różnica, skrzynia po zmianie oleju zyskała nowe życie (biegi zmienia znacznie szybciej)
Z minusów muszę szukać korka do chłodnicy bo niestety nowa nie miała go w zestawie a stary korek nie pasuje.
Do regeneracji są poduszki silnika... ale i tak silnik ani ćwierć milimetra nie drgnie.
Lekko cyka jeden zawór ale i tak musi się ułożyć wg. Speców najlepiej teraz pojeździć tak do 10000km i zrobić na nowo kasacje luzów jak już sie pięknie wszystko sie dogra. Swoją drogą gdyby nie ten zawór byłoby słychać tylko szum pasków....
Na obroty wchodzi pięknie (co prawda maks 4000 dziś widziała) ale dam sobie rękę uciąć że jest różnica, skrzynia po zmianie oleju zyskała nowe życie (biegi zmienia znacznie szybciej)
Z minusów muszę szukać korka do chłodnicy bo niestety nowa nie miała go w zestawie a stary korek nie pasuje.
Do regeneracji są poduszki silnika... ale i tak silnik ani ćwierć milimetra nie drgnie.