Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam, Kaczor i Legend Coupe G1
#1
Witam wszystkich!!!

Na forum kilka postów już napisałem ale lepiej późno niż wcale...
Mam na imię Sylwek znajomi mówią mi Kaczor. Rocznik 87 więc jeszcze nie doświadczony.
Studiuję mechanikę i budowę maszyn, teoretycznie pojęcie o mechanice posiadam. Ale jak to na studiach bywa: teoria, teoria i jeszcze raz teoria... a praktyki w warsztacie miałem miesiąc, głównie zmieniając olej i klocki Uśmiech

No ale o mnie dość, teraz najważniejsze Uśmiech Honda Legend Coupe C27A. Moje pierwsze auto, przesiadłem się z motocykla Honda VT500C. Zamiłowanie do marki i do silnika w układzie V zostało, przypadkiem znalazłem Legende. Nie szukałem nawet auta, bo kwotę do wydania miałem malutką. Ale znalazłem 2 sztuki KA3, obie w zasięgu ręki, jedna w manualu i o 800zł tańsza w atomacieu. Niestety za długo się zastanawiałem i straciłem okazje na manuala. Jednak nie mogłem się oprzeć, lubię starsze auta, a silnik V6 bardzo zachęcał (może to V8 ale i tak robi swoje).

Nie jestem typem który szuka ideału. Zresztą mając 4tys PLN nie spodziewałem się, że znajdę coś super, albo trafię na okazje. Za 3000zł mam 20 letnią legendę Uśmiech Na pewno nie lata tak jak wasze, ale jak na swoje lata trzyma się. Więcej o niej wolnym czasem, w odpowiednim dziale, i z fotkami oczywiście.

Jeszcze raz witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
Odpowiedz
#2
Witamy, witamy Duży uśmiech Fajnie widziec nastepna I gen w klubie Duży uśmiech No i czekamy na zdjecia
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#3
Coupe w I gen jest bardzo ładne. wyposażeniem bardzo daje rade, IMO bardzo ładna linia, pokusze sie o stwierdzenie ze tył tego auta jest mega zajebisty, no i te drzwi bez ramek ech... śliczności Uśmiech
Spokojnego i bezawaryjnego uzytkowania zyczę Uśmiech
[Obrazek: stopkam.jpg]
Odpowiedz
#4