Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
91-95 coupe :) albo sedan zamienie.
#21
To jak jest zbudowany silnik jest kompromisem "użytkowym" sam dobrze wiesz. 3.2 ma 205KM której jest optymalne. Daje gwarancję długowieczności, elastyczności, kultury pracy i dynamiki. Każda zmiana jednej tych charakterystyk na +, pociągnie za sobą spadek pozostałych, taka gra w kamień, papier, nożyce i od użytkownika zależy co chce osiągnąć :-) i jakim kosztem :-) trzeba tylko pamiętać że silniki jak i każda rzecz dzisiaj to jest produkcja wielkoseryjna i są rzeczy które można poprawić, tzn. Dopieścić. Nie zyskamy tym wielkich przyrostów ale te 10KM jest do zrobienia :-) czego Szumikemu życzę :-)
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz
#22
Tyle teori a zero praktyki... czy ktos wg z was liczył coś i miał testy ? powiem wam ze ze 164 hp v6 japonskiego silniczka wycisnelem 182hp wiec ? teoretycy won ;p praktyka matematyka i sporo liczenia. Osobiscie obstawialem wszystko na moj styl jazdy czyli moment i moc w zakresie 4400 do 8000 rpm Uśmiech. A zjawiska doładowań są mi dobrze znane.

Pozatym ? samo wypolerowanie odlewów ( japonskiego majser gowna) juz daje sporą poprawę. Ja nie mowie ze chce zrobic rakiete Uśmiech po prostu ożywić i poprawic lekko konstrukcję. Poki co nie mam co rzezbic Smutny . wszystkie efekty będę dokumentowac tutaj.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości