Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Demontarz zegarów
#1
Jak zdiąć osłone przed zegarami. Na górze wyszło mi z dwóch zaczepów ale cos na dole trzyma. Czy gdzies sa jakieś śrubki czy jest na to jakis patent specjalny?
Odpowiedz
#2
Jeżeli nie mylę się to są jeszcze dwie śrubki od dołu, ale żeby dostać się do nich musisz zdjąć "meblościankę" pod kierownicą.
Odpowiedz
#3
Tak jak pisze Jarek, zdejmujesz dolna oslone i masz dwa wkrety w tej ramce, jeden jekies 2 cm na lewo od stacyjki, drugi, jakies 10 cm na lewo od kierownicy.
Odpowiedz
#4
Peter napisał(a):Tak jak pisze Jarek, zdejmujesz dolna oslone i masz dwa wkrety w tej ramce, jeden jekies 2 cm na lewo od stacyjki, drugi, jakies 10 cm na lewo od kierownicy.

Potwierdzam Oczko

Wymieniasz zegary?
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#5
Chciałem sprawdzić żarówkę odpowiedzialną za informacje o braku płynu do spryskiwaczy bo nie działa, ale nie udało mi się. Po wyjęciu zegarów z tyłu są tylko 4 żarówki ,,główne,,. Jak się dostać to tych mniejszych?
Odpowiedz
#6
Te 4 żarowki sa od oswietlenia zegarow, masz tam jeszcze powyzej 2 zarowki T5 oswietlajace całosc. Żeby dostac sie do podswietlenia kontrolek, musisz odkrecic biala plastikowa oslone ( kilka wkretow po obwodzie ). Żaroweczki wskaźnikow sa wkrecane.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości