Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nadupcza kierownicą (prawo lewo) przy hamowaniu
#11
Zebatka nie dosc,ze halasuje, jak kolega Szczebiot zauwazyl, to zwieksza ci sie tez "martwa strefa" ruchu kierownicy. Nazwalem to dziwnie,ale chodzi mi o to,ze im wiekszy luz, tym wiekszy kat skretu kierownicy, przy ktorym nie ma reakcji kola. Poza tym auto lapie tendencje do plywania po drodze, mimo iz zawias moze byc dobry. Moze wiec nie warto martwic sie zebatka, jak nie ma tych objawow.
Odpowiedz
#12
(08-18-2016, 17:36 )Bambosz napisał(a): Tył odpada, bo jak zaciągam ręczny (tak, próbowałem nim raz hamować dla testu) to bicia nie ma więc raczej coś będzie na rzeczy na przodzie.

Czyż legend nie ma przypadkiem ręcznego na okładzinach?
Odpowiedz
#13
No właśnie nie wiem ... uznałem że jak są zaciski, to pewnie pełnią obie role xD

Po sobotnim majsterkowaniu zauważyłem, że moje gumy od przedniego stabilizatora są wyrobione w pionie. Zamiast okrągłych otworów są one ... fasolkowate ;D
Odpowiedz
#14
Reczny jest na okladzinach, tam jest tarczobeben, zreszta taki sam jak w przedliftowej KA9. Poliftowa KA9 ma juz grubszy tarczobeben(min grubosc- 10mm, w KA8 nominal ma 10mm).
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości