Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nadupcza kierownicą (prawo lewo) przy hamowaniu
#4
Z własnego doświadczenia wiem że tarcze można wykończyć jednym hamowaniem z 200+ i to nawet nie do zera tylko do 90km/h, nowe nawet szybciej... W poprzednim aucie tarcze zmieniałem praktycznie po każdym sezonie bo wszystkie się krzywiły (bosch, brembo, ate, textar... Wszystko po jednym pieniądzu :-() w Legendzie tarcze mają nalatane 8kkm i już biją, im cieplejsze tym gorzej, a mocnych hamowań to może było z 5-6.
Obstawiam że będzie to wina jak nie tarcz to zacisków... W końcu u ciebie bije jak hamujesz...

Można jeszcze spróbować wyważenia dynamicznego (koło na aucie, wyważasz wszystko: koło, tarczę i półoś)

Jednak chyba najlepiej będzie jak pojedziesz na stację diagnostyczną i poprosisz o uczciwe sprawdzenie auta, wtedy wyeliminujesz sprawy tuleji, sworzni, łączników itp. Itd.
Zawsze puszczam spiewkę o tym że robię duże przebiegi, że autem jeżdżą małe dzieci i musi być bezpieczne. To naprawdę działa i chłopaki się przykładają do roboty i znajdą co jest nie tak ;-)

Pozdrawiam
[Obrazek: IMG_20171026_103324.jpg]
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Nadupcza kierownicą (prawo lewo) przy hamowaniu - przez Szczebiot - 08-18-2016, 4:07

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości