Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nadupcza kierownicą (prawo lewo) przy hamowaniu
#7
Tylko ze reczny idzie po zupelnie innej powierzchni, tam bicie moze byc w kierunku promieniowym,a przy klockach masz bicie w kierunku prostopadlym do tarczy. BTW z recznym jest tez tak,ze trzeba przeprowadzic procedure docierania poprzez rozpedzenie auta na prostej do 50km/h, zaciagniecie recznego i przejechanie w ten sposob odpowiedniego odcinka(tak przynajmniej opisuje manual do KA9). Niemniej jednak az takiego bicia od tylnych tarcz,to bym sie nie spodziewal. Jesli prowadnice byly tak zapieczone, to trzeba to ostro wyczyscic, pewnie w jarzmie masz stary smar, ktory wymieszal sie z syfem,na dodatek zestarzal sie i trzeba go stamtad wyplukac. Oczyscic same prowadnice(bolce), organoleptycznie sprawdzic zuzycie(wytarcie bedzie widoczne na strukturze materialu) i jak sa OK, to przesmarowac i zlozyc. Jarzmo w miejscu styku z klockami tez wypada wyczyscic, zeby mogly odbic, bo czesto klocki maja tak nalane lakieru, ze praktycznie wchodza na wcisk,a to nie bedzie dzialac.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Nadupcza kierownicą (prawo lewo) przy hamowaniu - przez Makukrak - 08-18-2016, 18:11

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości