Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
przednie lampy
#1
Kolejny temat dotyczący mojej Hani. Niestety jej przednie oczka lata świetności mają już dawno za sobą. Same szkła są dość zmęczone. Jeśli chodzi o środek, nie jest lepiej. Czy istnieją jakieś sposoby, które pomogą odnowić trochę te lampki. Na rynku wtórnym można dostać użytki, ale biorąc pod uwagę, że pochodzą z równie starych lub starszych egzemplarzy (mój to '95) boję się iż ich stan będzie podobny lub gorszy, a ich cena też nie jest przystępna. Widziałem materiał o przeróbce orginalnych H4 na xenony, ale mówiąc szczerze trochę się obawiam, zarówno o efekt końcowy takiej modyfikacji jak i późniejsze ewentualne kontrole lub badania techniczne. Co poradzicie.
Odpowiedz
#2
Jesli masz juz zezarte odblysniki, to wiele nie zdziałasz. Chyba, ze masz czas, umiejetnosci i narzedzia, zeby sobie dorobic srodki albo oddac do zakladu w ktorym regeneruja lampy. Łatwiej zreszta i taniej pewnie kupic uzywke w dobrym stanie ( mam takowe Oczko ) a jeszcze lepiej wyczaic JDM i zapodac don ksenony alu tu już koszty beda z zupelnie innej półki.
Odpowiedz
#3
Nie wiem skąd jesteś, ale w Zabrzu i w okolicach Poznania są firmy, które regenerują odbłyśniki lamp i kosztuje to ok. 100pln za lampę plus przesyłka.

Klosze można delikatnie spolerować i pstryknąć klarem.

Absolutnie nie polecam zakładania HIDów do zwykłej lampy H4, która ma użebrowany klosz, światło mocno się rozprasza co skutkuje oślepianiem.

prawo... taaaa Oczko
v6
Odpowiedz
#4
na początek to daj fotke tych lamp będzie łatwiej cos poradzić. regenreacja samych odbłyśników lapmek, to koszt ok 30zł za pare (firma w częstochowie) robota profi. ale trzeba im wysłać same odbłysniki. klosze spokojnie polerujesz pastą tempo, efekty moga przerosnąć twoje oczekiwania. Sam osobiście odradzałbym klar na lampe, bo w preludzie albo ktoś ciulowo dał klar, albo nie wiem co, ale złaził i wyglądało to paskudnie.
[Obrazek: stopkam.jpg]
Odpowiedz
#5
regeneruj odbłyśniki - no chyba że chcesz mieć lampy JDM Oczko gościa z Zabrza mogę polecić - ale warto się targować, nie mówić z jakiego samochodu lampy (za nietypowe będzie chciał chorą kasę) i ewentualnie samemu rozkleić i skleić lampę
HID do tych lamp to nie jest najszczęśliwszy pomysł - no chyba że zdecydujesz się na założenie soczewki (wtedy odpada Ci problem z odbłyśnikiem) i polerowanie szkła lampy od wewnątrz (patrz project made by Legend95) - wtedy warto :mrgreen:

BTW:
Marcin jak postępy :?:
Właściciel Hondy Legend - człowiek bez marzeń... przynajmniej tych motoryzacyjnych Oczko
Odpowiedz
#6
Hej,
na tego HID'a nakręciłem się właśnie po przeczytaniu tego 'tutorialu', tylko mówiąc szczerze, mam pewne obawy. W razie niepowodzenia pozostaje jedynie kupno używek, a ich ceny są dla mnie trochę chore.
Możesz podać namiar na tego szpeca, rozeznam sobie temat i może zdecyduję się na tą drogę światła =]
Odpowiedz
#7
MOntuj soczewki.....ale odpuść sobie lampy europejskie.

Wysłałem szkła to spolerowania i jedno przyszło pęknięte, KARWA :twisted: :evil: jestem w plecy jedna lampę do Legend Smutny

się zawziąłem na xenon i kupiłem kolejne soczewki i będę robić w lampie USDM do Acury, soczewki nienajlepsze bo e55.

Jeśli satysfakcjonuje Cię regeneracją to ją zrób, jeśli chcesz czegoś więcej to kup soczewki halogen/bi halogen i je zamontuj, soczewki tanie jak barszcz, żarówki też tylko potrzeba trochę pracy i w weekend masz soczewki przy nakładzie ok 200pln Uśmiech
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości