Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wahacze
#1
Mam na liczniku 126 tys. kilometrów, okazało się, że trzeba wymienić wahacze przednie, konkretnie 3, ale pewnie lepiej wszystkie, padła też jedna końcówka drążków. Problemem jest dostępność części, jedynie w serwisie posiadają wszystko tylko za kosmiczne pieniądze. Może ktoś wie gdzie zdobyć te elementy w rozsądnej cenie?
Odpowiedz
#2
Hej
czy zrobiono konkretną diagnozę tego zawieszenia ?? Przy 126 tys km wymiana tylu rzeczy wpadłeś w jakąś potężną wyrwę ??
Odpowiedz
#3
wahacze trzeba wymienić bo pewnie skończyły się sworznie, a te są zintegrowane. w KB1 przy 85 tyś poległą prawa strona, więc 130 tyś to nie jest zły wynik. DLa statystyki, masz 17 czy 18 cali?

Dostaniesz chińskie zamienniki w US, koszt ze sprowadzeniem jakieś 800-900pln. Jak można doczytać w internecie żywotnośc wahacza ok 40-50tyś - czyii podobnie jak tego po regeneracji.

Jeśli auto masz w firmie bez wahacza wybrałbym opcję oryginał na FV, i jesli masz zamiar nim dłużej pojeźzić
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#4
(09-24-2016, 21:45 )pawelszczecin napisał(a): Hej
czy zrobiono konkretną diagnozę tego zawieszenia ?? Przy 126 tys km wymiana tylu rzeczy wpadłeś w jakąś potężną wyrwę ??

Witaj.
Normalna jazda po polskich drogach, nic wielkiego nie zaliczyłem. Stuka mi zawieszenie po prawej stronie, już podczas przeglądu -120 tys., było wtedy cicho sygnalizowano, że będą dwa wahacze i końcówka drążka po prawej do wymiany. Ponowię diagnozę u innego mechanika. Z doświadczenia wiem, że lepiej wymieniać elementy parami, poszła jedna strona, za chwilę pójdzie i druga, może się mylę ?
Odpowiedz
#5
(09-24-2016, 21:50 )Legend95 napisał(a): wahacze trzeba wymienić bo pewnie skończyły się sworznie, a te są zintegrowane. w KB1 przy 85 tyś poległą prawa strona, więc 130 tyś to nie jest zły wynik. DLa statystyki, masz 17 czy 18 cali?

Dostaniesz chińskie zamienniki w US, koszt ze sprowadzeniem jakieś 800-900pln.  Jak można doczytać w internecie żywotnośc wahacza ok 40-50tyś - czyii podobnie jak tego po regeneracji.

Jeśli auto masz w firmie bez wahacza wybrałbym opcję oryginał na FV, i jesli masz zamiar nim dłużej pojeźzić

Witaj.
Mam 18-tki. Masz racje, skończyły się sworznie. Pewnie pojadę ostatecznie do serwisu z braku dostępności części w hurtowniach. Myślałem też o regeneracji, ale co do tego mam mieszane uczucia.
Odpowiedz
#6
Regeneracja jest Ok chłopaki jeżdżą tutaj i wszystko jest Ok .
Odpowiedz
#7
(09-26-2016, 2:46 )dariusz2880 napisał(a): Regeneracja jest Ok chłopaki jeżdżą tutaj i wszystko jest Ok .
Witam ja byłem na regeneracji tydzień temu, wahacze przód plus zbieżność 600pl w Zielonce pod Warszawą jeżeli jesteś zainteresowany napisz wyśle adres
Odpowiedz
#8
(09-24-2016, 21:50 )Legend95 napisał(a): wahacze trzeba wymienić bo pewnie skończyły się sworznie, a te są zintegrowane. w KB1 przy 85 tyś poległą prawa strona, więc 130 tyś to nie jest zły wynik. DLa statystyki, masz 17 czy 18 cali?

Dostaniesz chińskie zamienniki w US, koszt ze sprowadzeniem jakieś 800-900pln.  Jak można doczytać w internecie żywotnośc wahacza ok 40-50tyś - czyii podobnie jak tego po regeneracji.

Jeśli auto masz w firmie bez wahacza wybrałbym opcję oryginał na FV, i jesli masz zamiar nim dłużej pojeźzić

Gdzie mogę dostać te chińskie zamienniki w US? Bo raz udało mi się kupić Taiwan, a raz USA, chińskich nigdy. No i cena 800 za dwie sztuki.

Ja rozumiem, że można lubić ASO. Ja rozumiem, że można zapominać, że w US poza zamiennikami są także znacznie tańsze niż w Polsce oryginalne części w Acura US, można też zapomnieć, że są dostępne części oryginalne w znacznie lepszej cenie niż w ASO części w Amayama.

Ale nie rozumiem dlaczego zamiast pozwolić komuś wybrać pogardliwie i nieprawdziwie pisze się tylko o chińskich zamiennikach w USA.

BTW na tych taiwańskich zamiennikach zrobiłem już 100.000km i wciąż są OK. Totalny badziew.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości