Liczba postów: 4
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
0
Miejscowość: Ciechocinek
Mam na liczniku 126 tys. kilometrów, okazało się, że trzeba wymienić wahacze przednie, konkretnie 3, ale pewnie lepiej wszystkie, padła też jedna końcówka drążków. Problemem jest dostępność części, jedynie w serwisie posiadają wszystko tylko za kosmiczne pieniądze. Może ktoś wie gdzie zdobyć te elementy w rozsądnej cenie?
Liczba postów: 497
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
9
Miejscowość: Szczecin
Hej
czy zrobiono konkretną diagnozę tego zawieszenia ?? Przy 126 tys km wymiana tylu rzeczy wpadłeś w jakąś potężną wyrwę ??
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
wahacze trzeba wymienić bo pewnie skończyły się sworznie, a te są zintegrowane. w KB1 przy 85 tyś poległą prawa strona, więc 130 tyś to nie jest zły wynik. DLa statystyki, masz 17 czy 18 cali?
Dostaniesz chińskie zamienniki w US, koszt ze sprowadzeniem jakieś 800-900pln. Jak można doczytać w internecie żywotnośc wahacza ok 40-50tyś - czyii podobnie jak tego po regeneracji.
Jeśli auto masz w firmie bez wahacza wybrałbym opcję oryginał na FV, i jesli masz zamiar nim dłużej pojeźzić
v6
Liczba postów: 598
Liczba wątków: 23
Dołączył: Jul 2012
Reputacja:
2
Miejscowość: Stargard Szczeciński
Regeneracja jest Ok chłopaki jeżdżą tutaj i wszystko jest Ok .