Jesli KA9 jest malo elastyczne w dolnych partiach, to ja osobiscie polecilbym szukanie auta z wiekszym silnikiem, jakies V8 powyzej 4 litrow, V12 z Merca.
Idac dalej tym tropem, to 2.0 TFSI tez jest elastyczne, maksymalny moment dostepny praktycznie od 2000 obr/min, silniki elektryczne maja tez zajebiste charakterystyki, wiec dobry kierunek to hybryda. Bedzie nowoczesnie, modnie i pseudo ekonomicznie. KA9 to jest limuzyna i jezdzi jak limuzna, wiec rajdowki z tego nie bedzie.
Idac dalej tym tropem, to 2.0 TFSI tez jest elastyczne, maksymalny moment dostepny praktycznie od 2000 obr/min, silniki elektryczne maja tez zajebiste charakterystyki, wiec dobry kierunek to hybryda. Bedzie nowoczesnie, modnie i pseudo ekonomicznie. KA9 to jest limuzyna i jezdzi jak limuzna, wiec rajdowki z tego nie bedzie.