Liczba postów: 27
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
0
Jak odpowietrzyć dobrze układ, bo wiem że ostatnio było tak że płyn zaczął się przelewać do zbiorniczka po zgaszeniu auta i trochę ostygnięciu był zasysany z powrotem, i w zbiorniczku nic nie zostawało. Termostat ja mówiłem założyłem nowy. A w tym samochodzie to jest naprawdę poryte, jest bardzo dużo nie po podłączanych kostek i nie wiem od czego to, nie chcę podłączać bo jeszcze się coś zrobi zwarcie i wtedy będzie kłopot. A LPG zakładał poprzedni właściciel. A tą opaskę założę, choć nie powiem mocno trzyma ta jednorazowa(prawie tak jak zwykła).
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 6
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
0
Jak zdiagnozować która strona, bo nie stać mnie na razie na wymianę dwóch i jak bym wymieniał to sam. Tylko czy planowanie głowicy(bo słyszałem że w tych silnikach nowszej generacji się tego nie robi bo to podwyższa kompresje która robi się za duża, większa niż fabryczna co może uszkodzić silnik) jest koniczne? i czy coś jeszcze?
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
dlatego normalna naprawa to 2 głowice, naprawa niskobudżetowa to jedna strona na uszczelce AJUSA
przy okazji odpuść sobie tą firmę jeśłi chodzi o uszczelkę pod głowicę. Uszczelki głowicy tylko H lub fel-pro niedostępne w Polsce.
Całą resztę można zakupić w zamienniku bez obaw.
v6