Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemy z odpaleniem Legenda 3.2
#1
Problem z odpaleniem Legenda 3.2
A więc teraz jak nocą jest zimno to rano zaczynały się straszne problemy z odpaleniem, teraz w ogóle nie chce zapalić
Mam w nim instalacje LPG ale oczywiście odpalam na benzynie. Objawy są takie jak by próbował zapalić ale mieszanki nie dostaje odpowiedniej. A i świeci mi się czujnik położenia przepustnicy może ma to coś z tym wspólnego, a i jeszcze ostatnio grzebałem coś przy przepustnicy aby dostać się do termostatu. Może ona powinna być trochę uchylona na linkach, bo ja ją ustawiłem że jest zamknięta zupełnie. A czujnik mi się od pewnego czasu świeci, i odpalał normalnie. Teraz jak grzebałem tam to właśnie problemy się zaczęły(jakby może łapał jakieś lewe powietrze). A jak jeszcze nie dawno ciężko zapalał to wchodził na wysokie obroty i dopiero jak się rozgrzał to można było dodać trochę gazu(bo inaczej momentalnie zdychał). A i czy czujnik położenia przepustnicy podpasuje z accorda 2.0 97r bo mogę przełożyć za darmo(po co mam płacić za inny). Pomóżcie mi
Odpowiedz
#2
nie rozumiem zabardzo objawów.

Jak to Ci się świeci czujnik położenia przepustnicy? Znaczy się Check?

Moim zdaniem w Twojej wypowiedzi zawarłeś sobie odpowiedź na pytanie tam postawione.
Zacząłbym od el. który budzi największe wątpliwośći, w Twoim przypadku jest to właśnie TPS.

Nie wiem czy spasi z Accord, sprawdź numery katalogowe w EPC.
Raczej wątpię.
v6
Odpowiedz
#3
A teraz się stało że nie kręci rozrusznikiem, tylko cyka podczas próby odpalenia.
Odpowiedz
#4
A sprawdziles stan akumulatora?
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#5
Teraz już kręci rozrusznikiem, ale odpali i po chwili gaśnie jak dodam gazu to od razu go zdusi(a i czasem zchodzi na takie wolne obroty bliskie zeru że silnik zaczyna bulgotać). I tak cały czas przy każdej próbie. Po zmianie czujnik z accorda już się nie pali check. Oczywiście odpalam na benzynie, tak jak by nie załączyło się automatyczne ssanie(jeśli w ogóle takie coś istnieje), na ciepłym silniku nie było nigdy takich problemów. A i naciskając na pedał gazu to która linka powinna ciągnąć przepustnice(bo u mnie to jest lewa patrząc od przodu)?
Odpowiedz
#6
Wydaje mi się, że problem tkwi w braku precyzyjnego określenia słabostki.

Zanim przystąpiłeś do wymiany czujnika można było odczytać błąd jaki Ci mruga, a wtedy by było wiadomo jak to wygląda od strony komputera w aucie.

Taki zachowanie jest też możliwe przy zatartych, brudnych wtryskiwaczach paliwa.

Skupiłbym się na błędzie, po stwierdzeniu co to jest wymieniłbym tą część i obserwowałbym dalej.
v6
Odpowiedz
#7
Błędy właśnie znikły nic się nie zapala.
Odpowiedz
#8
Błedy nie znikaja jesli sie ich nie skasuje! Wiec jesli nie odłaczyłes klemy bład nadal jest w pamieci komputera. Założ zworke i odczytaj sekwencje błędu. Jesli wykluczysz usterke elektroniki, bedzie mozna dalej szukac w zasilaniu lub mechanice.
Odpowiedz
#9
No właśnie skasowałem błędy wyjmując bezpiecznik BACK UP
Odpowiedz
#10
A ten gaz to sekwencja czy na młynku?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości