Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dziwny dźwięk ! pomocy
#1
Witam
Mam mały problem od kilku dni irytuje mnie tykanie dżwięk wydobywa sie z silnika . Nie mam pojęcia przy wolnych obrotach tyka wolo jak podkręce mu obroty to coraz szybciej coś tyka . Nie mam pojęcia co to jest . Pierwsze co mi wpadło w myśl to zawory albo pasek rozrządu ... Proszę o pomoc . Myślałem że to wtryskiwacze od gazu ale po przełączeniu na benzynę po chwili dalej tyka
Odpowiedz
#2
To pewnie tyka zegar, czas płynie dla Twojego auta Oczko A tak na serio, po takim opisie trudno o jaką kolwiek diagnozę, nagraj dźwięk pracy silnika, będzie łatwiej.
Odpowiedz
#3
Tak jak Peter mowi, nagranie by pomoglo Oczko
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#4
Prosze oto filmik z dźwiękiem http://www.youtube.com/watch?v=dfprS3pOtSo
Odpowiedz
#5
Trudno ocenić z filmu ale słychać stuk zaworu szczególnie po zdjęciu korka.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz
#6
oki . A jak by tak przyjać że to zawory to co należało by wymienić jeśli to one stukają ? Wystarczy wymienić tylko te uszczelniacze zaworów tak zwane Uszczelniacz trzonka zaworu czy coś jeszcze ? Czy jeszcze jakieś prowadnice zaworu ?
Odpowiedz
#7
Zgadzam sie z Zibim, to chyba stuk zaworow. Powiedz mi, czy ten dzwiek znika jak troche przycisniesz gaz? Jesli tak, to mozesz wymienic same oringi na popychaczach, ale to nie sa uszczelniacze zaworow, tylko na popychaczach. Takie cos znajdziesz tylko w ASO. Jesli dobrze pamietam, pisalem o tym w poscie gdzie opisywalem swoje samochody Oczko
Nie kłóć się z głupkiem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy...
Odpowiedz
#8
Niestety auto masz zagazowane a to sprzyja "leceniu" zaworów. Ta diagnoza wydaje sie zatem najtrafniejsza.
Odpowiedz
#9
Panowie bardzo dziękuje za wszystkie podpowiedzi i sugestie . Dopiero będąc u znajomego mechanika po ściągnięciu osłony górnej silnika okazało sie że to wtryskiwacze od gazu tak hałasują . Co jak co ale po tym wszystkim zadecydowałem o zrobieniu porządnego remontu silnika czyli wymiany uszczelniaczy na zaworach zmiana profilaktycznie 2x uszczelek pod głowicą ( może planowanie ) zobaczymy jak wyciągnę zmiana pierścionków i innych uszczelek w silniku które będą wyglądać nie ciekawie. Mam pytanie obecnie jeżdzę na oleju Castrol 10w40 czy po tym remoncie silnika mogę wrócić na olej 5w40 ?
Odpowiedz
#10
Możesz wrócić.
PROSTE SĄ DLA SZYBKICH SAMOCHODÓW A ZAKRĘTY DLA SZYBKICH KIEROWCÓW
JA KUDŁATY DURNOWATY REPERUJE STARE GRATYSzczęśliwy
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości