01-09-2017, 18:49
Diagnostyka, błędy abs, srs
|
01-09-2017, 21:35
Zacznij od tej niebieskiej wtyczki i tam zrob zworke.
01-09-2017, 22:05
Niebieska pokazuje błędy w przypadku jak świeci się check i tam udało mi się odczytać błąd EGR z którym faktycznie mam problem. Ale nie są połączone ze sobą gdyż abs i srs świecą pomimo to.
01-09-2017, 22:43
Wydaje się, że powinno działać z niebieskiego. Te tematy tak mówią:
http://honda-legend.pl/showthread.php?tid=757 http://honda-legend.pl/showthread.php?tid=1352 Te filmiki mogą pomóc:
01-09-2017, 22:45
&
Powodzenia w walce
01-09-2017, 23:15
Po obejrzeniu filmów, mogę wnioskować, że faktycznie niebieska kostka służy tez do diagnostyki ABS. Problemem jest to, że u mnie nie świeci się check engine równocześnie z ABS. Zrobię zworkę jeszcze raz, może coś odczytam.
Tu nasuwa się pytanie do czego jest brązowa 6-pinowa kostka?
01-10-2017, 1:05
Udało się odczytać błędy, jednak mam problem i ich identyfikacją
Najlepiej oglądać w lepszej rozdzielczości (lepsza jakość) https://www.youtube.com/watch?v=cDsXkPDYcJc https://www.youtube.com/watch?v=-Se3TV5XyYg Został wymieniony prawy tylny czujnik na taki z Mazdy 323 V generacji. Mimo wszystko dalej pokazuje błąd tylnego prawego czujnika. Trzeba go skasować po wymianie, czy powinien usunąć się sam? Pomoże mi to, bo będę wiedział czy dalej w nim tkwi problem. Dodatkowo nie pasował bez przeróbek, trzeba było go wpiąć na same piny oraz delikatnie odsunąć podkładką, gdyż oryginalnie ocierał o pierścień.
01-10-2017, 1:54
Moim zdaniem są 2 długie i 4 krótkie (z jakiegoś powodu w dwóch sekwencjach po sobie po 4).
Honda ABS codes (1998- Now) - wiem że nie ten rok ale do wcześniejszego rocznika kombinacja nie pasuje 11 - wheel sensor (open/short to body ground/short to power) FR 13 - wheel sensor (open/short to body ground/short to power) FL 15 - wheel sensor (open/short to body ground/short to power) RR 17 - wheel sensor (open/short to body ground/short to power) RL 12 - wheel sensor (electrical noise/intermittent interruption) FR 14 - wheel sensor (electrical noise/intermittent interruption) FL 16 - wheel sensor (electrical noise/intermittent interruption) RR 18 - wheel sensor (electrical noise/intermittent interruption) RL 21 - pulser FR 22 - pulser FL 23 - pulser RR 24 - pulser RL <------------------------------------------------------------stawiam że to chodzi o ten błąd 31 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-IN 32 - solenoid (short to body ground/short to wire) FR-OUT 33 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-IN 34 - solenoid (short to body ground/short to wire) FL-OUT 35 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-IN 36 - solenoid (short to body ground/short to wire) RR-OUT 37 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-IN 38 - solenoid (short to body ground/short to wire) RL-OUT 41 - wheel lock FR 42 - wheel lock FL 43 - wheel lock RR 44 - wheel lock RL 51 - motor lock 52 - motor stuck OFF 53 - motor stuck ON 54 - fail-safe relay 61 - ignition voltage 62 - ignition voltage 71 - different diameter tire 81 - central processing unti (CPU) Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
01-10-2017, 7:10
Nawet jeśli jest tak jak piszesz, dlaczego TCS wskazuje na prawy tylny czujnik ?
Jeśli ktoś posiada taką wiedzę, albo wie kto może ją posiadać bardo proszę o pomoc. Auto aktualnie stoi i nie wyjedzie póki nie będzie sprawne, a coś ucieka...
01-10-2017, 19:08
Blad czujnika moze zostac w pamieci, nawet jesli nowy dziala ok. Kasowanie bledow ABS-u odbywa sie za pomoca "brown out" - wyjmujesz odpowiedni bezpiecznik od kompa. Z tego co kojarze, to u mnie po wymianie czujnika system sam wykryl, ze opornosc czujnika jest ok i nie wywalil bledu od kopa(tak jak to bylo ze starym czujnikiem). Sugerowalbym zwrocic uwage na montaz i szczeline pomiedzy pierscieniem i czujnikiem.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości