Liczba postów: 175
Liczba wątków: 23
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: opolskie
Od czego zacząć diagnostykę w KA9 2000 r. ..? Na wolnych obrotach pojawia się falowanie , najbardziej odczuwalne na Lpg..Występuje wypadanie zaplonu na jednym cylindrze. Falowanie na benzynie występuje czasami przy podjezdzaniu do skrzyżowaniu trzymajac hamulec. Instalacja Lpg zestrojona prawidłowo, nowe wtryskiwacze gazu i filtry, nowe świece irydowe
Komputer nie pokazuje błędów.
Od czego zacząć. ? Cewki, świece podobno ok
Liczba postów: 201
Liczba wątków: 25
Dołączył: May 2014
Reputacja:
3
Miejscowość: Częstochowa (rzadko Łódź)
Skoro instalacja sprawdzona, wtryskiwacze, filtry, świece ok to jak najbardziej cewka może być tego powodem.
Miałem w swojej też nierówną pracę silnika, wypadanie zapłonu na 2 cylindrach - udało mi się tanio kupić komplet używanych cewek, wymieniłem wszystkie i silnik równiutko pracuje jak nowy.
Sprawdź na którym cylindrze wypada zapłon, wyjmij cewkę, zobacz czy nie ma jakiś uszkodzeń mechanicznych, pęknięć przez które może iść przebicie na silnik i zapłon wtedy wypada.
Możesz też zamienić miejscami tą i jeszcze jakąś inną cewkę i sprawdź czy zapłon na tym samym cylindrze wypada czy na tym drugim - wtedy ewidentnie będzie to znak że cewka do wymiany.
Liczba postów: 175
Liczba wątków: 23
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: opolskie
01-26-2017, 20:10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-27-2017, 0:50 przez termoba77.)
Wyswetla błąd P1204. Od czego zacząć?
Wyświetla oczywiście check+wykrzyknik+vsa.
4ty cylinder.
Liczba postów: 175
Liczba wątków: 23
Dołączył: May 2011
Reputacja:
0
Miejscowość: opolskie
Temat do zamknięcia problem rozwiazany- cewka