Liczba postów: 21
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2009
Reputacja:
0
Witam, oglądałem ostanio legenda automat 91' i na neutralnym w zakresie obrotów 1500 - 2000 silnik przekazywał lekkie drgania/wibracje, wyczuwalne wewnątrz auta. Ogólnie silnik chodził ładnie, skrzynia przełączała dobrze. Czy coś się tam może dziać niedobrego? Z góry dzięki za odpowiedź.
924 LeMans
Fiero
Liczba postów: 225
Liczba wątków: 10
Dołączył: Jan 2009
Reputacja:
0
Na ssaniu każdy silnik będzie miał większe wibracje - oczywiście w umiarkowanym tego słowa znaczeniu. Istotniejsza jest kultura pracy przy normalnych parametrach; temp. i obroty. Jeżeli poziom wibracji wzbudza Twoje podejrzenia sprawdź stan łap i poduszek silnika, skrzyni ewentualnie.
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Wiem o czym mówisz.
prawdopodobnie poduszki są podmęczone co nie oznacza, że auto jeszcze długo nie pojeździ
co ciekawe, zawsze Legend przedliftowy wibruje bardziej niż polift - te dwie wersje różnią się rozwiązaniem zamocowanie silnika i skrzyni poprzez poduszki.
v6
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Temat rzeka! Jesli auto nie było bite to i tak za jakis czas poleca nadkola tylne i poszycie błotnika wokół anteny elektrycznej. To co trzeba sprawdzic najdokładniej to automat i klimatyzacja szczególnie w przedliftach ( problemy z wymianą czynnika, filtra itp., ). Zakładasz zworke i czytasz pamiec skanera, moze byc tak, ze nie pali sie check a błedy zostały w pamieci, beziesz widział czy cos nie szwankuje. Sprawdź luz na zawiasach drzwi, bedziesz miał orientacje n/t rzeczywistego przebiegu auta. I najważniejsze poczytaj dokładnie forum, szczególnie n/t zmian poliftowych. W przedlifcie nie ma prawa byc nic z polifta i na odwrot. Jesli znajdziesz np.; w przedlifcie dwie poduszki powietrzne bedzie to oznaczac, ze coś było kombinowane z autem.