Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z głośnikiem - BOSE
#11
Radia mozna podmieniac, nie ma żadnego problemu. Moja jednostka acury gra, kod wpisany na obudowie okazał sie własciwy. Zastanawiam sie nawet aby wrzucic ja zamiast radia hondowskiego, ma reczna regulację tonów i o wiele lepszy wyswietlacz niz ten w hondowskim radio.
Odpowiedz
#12
Kiedyś na chwilę zapodałem celem testów jednostkę z Hondy, ale nie podobał mi się brak systemu security, pod który radio Acury jest przyłaczone. NIe znam się specjalnie na systemach audio, ale nasuwa mi się pytanie o wytrzymałość amplitunera w Acurze, gdy podepnę radio Hondy, które ma już wbudowany wzmaczniacz?
v6
Odpowiedz
#13
Z tego co zdarzyłem sie zorientowac, wnioskuje, ze zarówno Honda jak i Acura pracują na takim samym poziomie sygnału wyjsciowego ( na pewno jesli chodzi o model Acury, który ja mam do testów czyli nie BOSE ), zatem jedno i drugie wyprowadza sygnał z końcówki mocy ( raczej nie nazywałbym tego wzmacniaczem ) a dodatkowo Acura wyprowadza tez sygnał chinchem.
Nawet jesli sygnał wejsciowy na amplitunerze będzie o wiekszym natezeniu niz to do którego zestrojony jest amplituner, na pewno nie grozi to uszkodzeniem ( amplituner i radio pracuja na wspólnym układzie zasilającym, takze dostarczasz do niego z radia tylko sam sygnał). Zwiekszając amplitude sygnału wystapi przesterowanie na głosnikach i po prostu nie da sie tego słuchać.
BTW:
Jak w systemie BOSE połaczona jest jednostka centralna z amplitunerem, kablem dwukanałowym czy zwykłym głosnikowym?
Odpowiedz
#14
dziwny objaw, dzieje się tak tylko rano lub jak samochód dłużej postoi. Może mu przejdzie, ostatnio Acura stała dość długo więc może coś jej zaszkodziło. Łudzę się - pewnie wymiana radia mnie czeka. Może kupię coś na ebaju.

Amplituner jest podłączony zwykłymi kostkami i chudziutkimi kabelkami, dokładnie takimi jak cała instalacja w samochodzie.