Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plus w komorze silnika
#1
Gdzie znajdę w komorze silnika "plus" po stacyjce? 

Warunek - łatwy dostęp.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#2
Ja znalazłem z skrzynce z bezpiecznikami przy podszybiu. Kabelkiem o niewielkim przekroju da się "wpiąć" w łoże bezpiecznika w zasadzie bez lutowania, przykręcania itd. Tylko musisz sobie wybrać bezpiecznik, który przechodzi przez obwód uruchamiany po stacyjce.
Odpowiedz
#3
no właśnie chcę uniknąć takiego rozwiązania. Generalnie sobie odpuściłem bo kupiłem moduł który włącza napięcie powyżej 13,5V.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#4
To podzielę się moim doświadczeniem, bo możesz mieć podobne. Taki moduł może nie działać do końca poprawnie. Miałem w Legendzie zamontowane światła do jazdy dziennej właśnie z modułem "wykrywającym" podwyższone napięcie. Generalnie to działało i po zapaleniu silnika światła się włączały. Ale w trakcie jazdy gasły na parę minut, potem znowu się włączały, gasły itd. Widocznie napięcie w trakcie jazdy spadało poniżej tej granicy, która była dla automatu wyznacznikiem włączonego silnika.

Potem podpiąłem światła dzienne właśnie po kabelku pod bezpieczniki i od tego czasu działa jak powinno.
Odpowiedz
#5
kiedyś w KB1 miałem philipsy z takim przekaźnikiem i działało super. Na początku działo się tak jak piszesz , ale winny okazał się uszkodzony przekaźnik.
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#6
Mam taki moduł do jazdy dziennej w KB1 który wykrywa napięcie i nie mam problemów.działa super.
Odpowiedz
#7
gdzie kupiłeś?
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz
#8
(03-09-2017, 21:33 )Legend95 napisał(a): gdzie kupiłeś?

Ja mam, kupiłem w Łodzi u ludzi polecanych przez Petera razem z montażem wszystko jest ok
Odpowiedz
#9
(03-10-2017, 16:26 )wlodek napisał(a):
(03-09-2017, 21:33 )Legend95 napisał(a): gdzie kupiłeś?

Ja mam, kupiłem w Łodzi u ludzi polecanych przez Petera razem z montażem wszystko jest ok

http://www.proeltec.com/proeltec/o_dla_auta.html
Odpowiedz
#10
no i jest to samo. Moduł wpięty zgodnie z instrukcją, ale światła do jazdy dziennej, z wykorzystaniem długich czasem się wyłączają. Dowiedziałem się, że Hondy mają elektroniczny alternator i tak się dzieję, trzeba znaleźć plus po stacyjce. Plus na włączonym zapłonie to czarno żółty przewód, znaleźć go można we wiązce silnika, wychodzi od alternatora. Będzie trza szukać gdzieś w tej wiązce :/
kb1+kb1+kb2 
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości