Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Łożysko McPhersona
#1
Przeglądam schematy kolumn McPhersona w swojej Hondzie i nigdzie nie widzę takiej części jak łożysko. EPC pokazuje tylko "strut mount" (i z przodu i z tyłu) i tyle. Czy łożysko jest zintegrowane z poduszką?
Odpowiedz
#2
W zespole amortyzatora przedniego nie ma łożyska.
Odpowiedz
#3
O to ciekawe. Coś mi trzeszczy przy skręcaniu kół jak zużyte łożysko amortyzatora (na postoju). Czyli jednak trzeba najpierw autko do góry podnieść i popatrzeć.
Odpowiedz
#4
(03-28-2017, 21:01 )Reddwarf napisał(a): O to ciekawe. Coś mi trzeszczy przy skręcaniu kół jak zużyte łożysko amortyzatora (na postoju). Czyli jednak trzeba najpierw autko do góry podnieść i popatrzeć.

No raczej od popatrzenia trzeba zacząć Oczko
Obstawiam któryś ze sworzni ( na nich pracuje zwrotnica a nie na amortyzatorze ), może jakieś dźwięki masz z maglownicy.
Odpowiedz
#5
Miałem to samo w Civicu i w Legendzie. Wymiana sworzni załatwiła sprawę.
Odpowiedz
#6
(03-29-2017, 1:31 )Wojtek napisał(a): Miałem to samo w Civicu i w Legendzie. Wymiana sworzni załatwiła sprawę.

Widzę, że Honda ma w EPC tylko całe wahacze. W USA mają sworznie Mevotech ale ta firma mnie nie przekonuje. Jednak wg katalogów USA np to samo siedzi w wielu Civicach czy CRX. Pytanie jakie sworznie zakładałeś, bo jeśli pasowałby od CRX to chętnie wsadziłbym znakomite 555.
Odpowiedz
#7
Nie pamiętam jakie dokładnie zakładałem, ale mój Legend to poliftowy KA9, a Civic to była V generacja z 1995 roku.
Odpowiedz
#8
(03-29-2017, 6:00 )Reddwarf napisał(a):
(03-29-2017, 1:31 )Wojtek napisał(a): Miałem to samo w Civicu i w Legendzie. Wymiana sworzni załatwiła sprawę.

Widzę, że Honda ma w EPC tylko całe wahacze. W USA mają sworznie Mevotech ale ta firma mnie nie przekonuje. Jednak wg katalogów USA np to samo siedzi w wielu Civicach czy CRX. Pytanie jakie sworznie zakładałeś, bo jeśli pasowałby od CRX to chętnie wsadziłbym znakomite 555.

Nic Ci nie da dopasowanie sworznia z innego modelu bo w Legendzie wahacze są monolitami i sworzen nie jest wymienny - trzeba go wyciąć.
Lepeij oddaj wahacze do regeneracji.
Odpowiedz
#9
Górne monolitami? Wątpię.
Odpowiedz
#10
(03-29-2017, 22:07 )Reddwarf napisał(a): Górne monolitami? Wątpię.
Monolitami w sensie, że sworzeń nie jest przykręcany jako element wymienny tylko wprasowany w wahacz - producent nie przewiduje jego wymiany.
Oczywiście możesz sobie dobrać sworzeń o tych samych wymiarach, wycisnąć stary i wprasować nowy, nie jestem jednak przekonany co do trwałości takiego rozwiązania.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości