Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Łożysko McPhersona
#11
a jakby tak, ten tego... na sztywno? Duży uśmiech
v6
Odpowiedz
#12
(03-30-2017, 0:31 )Peter napisał(a):
(03-29-2017, 22:07 )Reddwarf napisał(a): Górne monolitami? Wątpię.
Monolitami w sensie, że sworzeń nie jest przykręcany jako element wymienny tylko wprasowany w wahacz - producent nie przewiduje jego wymiany.
Oczywiście możesz sobie dobrać sworzeń o tych samych wymiarach, wycisnąć stary i wprasować nowy, nie jestem jednak przekonany co do trwałości takiego rozwiązania.

Za stary jestem, żeby wierzyć w dobrą wolę producentów i ich nastawienie na jakość, a nie pobór kasy. Drogie auto to i klient czuje się bardziej prestiżowo jak go skubią. Ciekawe, że USA są zamienniki dedykowane i kolega z warsztatu twierdzi, że sworzeń jest wciskany identycznie jak Civicu tyle, że w Civicu nawet Honda przewiduje go jako oddzielny zamiennik, a tutaj nie,

http://www.rockauto.com/en/catalog/acura...oint,10070
Odpowiedz
#13
Dla zainteresowanych tak wygląda część fabryczna - zwyczajnie wprasowany i zabezpieczony pierścieniem sworzeń jak w każdym podobnego typu rozwiązaniu. Na dolnym wahaczu jest zupełnie inaczej i tam wymiany nie polecam, ani nikt nie sprzedaje sworzni do wymiany na dole.

[Obrazek: 39129344005_large.jpg]
Odpowiedz
#14
A ja polecam regenerację sworzni. Sam tak zrobiłem z górnymi Wachaczami L/P strona Cena z robocizną 400zł czas wykonania usługi 2 godziny Oczko
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości