03-30-2017, 1:17
a jakby tak, ten tego... na sztywno?
v6
Łożysko McPhersona
|
03-30-2017, 6:48
(03-30-2017, 0:31 )Peter napisał(a):(03-29-2017, 22:07 )Reddwarf napisał(a): Górne monolitami? Wątpię.Monolitami w sensie, że sworzeń nie jest przykręcany jako element wymienny tylko wprasowany w wahacz - producent nie przewiduje jego wymiany. Za stary jestem, żeby wierzyć w dobrą wolę producentów i ich nastawienie na jakość, a nie pobór kasy. Drogie auto to i klient czuje się bardziej prestiżowo jak go skubią. Ciekawe, że USA są zamienniki dedykowane i kolega z warsztatu twierdzi, że sworzeń jest wciskany identycznie jak Civicu tyle, że w Civicu nawet Honda przewiduje go jako oddzielny zamiennik, a tutaj nie, http://www.rockauto.com/en/catalog/acura...oint,10070
03-31-2017, 5:21
Dla zainteresowanych tak wygląda część fabryczna - zwyczajnie wprasowany i zabezpieczony pierścieniem sworzeń jak w każdym podobnego typu rozwiązaniu. Na dolnym wahaczu jest zupełnie inaczej i tam wymiany nie polecam, ani nikt nie sprzedaje sworzni do wymiany na dole.
04-14-2017, 15:29
A ja polecam regenerację sworzni. Sam tak zrobiłem z górnymi Wachaczami L/P strona Cena z robocizną 400zł czas wykonania usługi 2 godziny
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|