Liczba postów: 135
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
1
Miejscowość: Białystok
Kilka ciepłych informacji.
Zawory jadą niby z USA.
Trzeba jeszcze wyjąć tłoki, sprawdzić a najlepiej wymienić pierścienie, jak robić to porządnie. Problem jest taki, że nigdzie nie mają pierścieni, boję się dzwonić do Hapartsu ponownie. Za jeden zawór dolotowy krzyknęli ok 400zł... Także, czeka mnie poszukiwanie pierścieni, panewek awaryjnie i uszczelki miski. Do następnego tygodnia!
Liczba postów: 267
Liczba wątków: 8
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Miejscowość: Warszawa
Ja walczę ze wspomaganiem od dawna. Generalnie moja pierwsza pompa nie dawała już rady - wcześniej magiel był naprawiany bo miał wyciek. Została oddana do regeneracji, ale miała za duże zużycie i nie ma do nich części zamiennych, więc musiałem kupić drugą używaną. Ta okazała się nie wiele lepsza od poprzedniej i do dziś nie znalazłem warsztatu który był by ją w stanie naprawić. Tak więc już od jakiegoś czasu tak śmigam jak jest. Jeśli ten zakład ogarnie naprawę, to napisz o tym na forum. Będzie to bardzo pomocna informacja.
Liczba postów: 135
Liczba wątków: 8
Dołączył: Apr 2017
Reputacja:
1
Miejscowość: Białystok
10-03-2019, 19:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-14-2019, 6:52 przez wojak.)
Ze wspomaganiem dalej problem.
Ogólnie auto idzie na sprzedaż, strasznie jest mi go szkoda, niestety fundusze ograniczają dalsze utrzymywanie Hondy. Dla forumowiczów duża zniżka.
Auto wystawiłem za 10,000zł na portalu sprzedajemy.