Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KA9 wojak
#41
Zanudzę Was tutaj i jeszcze siebie  Cyklop  Mały update, spece od głowic mówią, że mam wszystkie 12 zaworów ssących do wymiany... Jestem w trakcie poszukiwania, myślałem, że pójdzie wszystko szybciej. Dzisiaj przygotowałem blok pod głowice i przy okazji wymieniłem przewody hamulcowe przednie sztywne, miałem świetny dostęp więc szkoda zmarnować takiej okazji :Uśmiech Oprócz tego zmieniłem uszczelniacz wału. 
Eelcar może mieć na zamówienie zawory z USA, ciekaw jestem tylko jakiej firmy, na dniach będę wiedział coś więcej.
edit: zawory firmy EngineTech.

[Obrazek: 6cd2d0e51272b.jpg]
[Obrazek: 9a31067107da8.jpg]
Odpowiedz
#42
Kilka ciepłych informacji.
Zawory jadą niby z USA.
Trzeba jeszcze wyjąć tłoki, sprawdzić a najlepiej wymienić pierścienie, jak robić to porządnie. Problem jest taki, że nigdzie nie mają pierścieni, boję się dzwonić do Hapartsu ponownie. Za jeden zawór dolotowy krzyknęli ok 400zł... Także, czeka mnie poszukiwanie pierścieni, panewek awaryjnie i uszczelki miski. Do następnego tygodnia!
Odpowiedz
#43
Głowice odebrane. Na dniach zaczynam składać, niestety czasu brakuje w ostatnich dniach. Ale mobilizacja rośnie!

[Obrazek: aeab639965191.jpg]
[Obrazek: 33de70cee7699.jpg]
Odpowiedz
#44
[Obrazek: 8a5957274f8f9.jpg]
[Obrazek: 2e7f2d49aa16e.jpg]
Odpowiedz
#45
Składam wszystko do kupy. Na dniach pierwsze odpalenie.



[Obrazek: 1022ba6ba11a0.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości