Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
Czy macie zdjęcie rozmontowanego lusterka, albo czy pod ręką macie jakiś rozebrany egzemplarz?
chciałbym wiedzieć jak wygląda sworzeń, który wchodzi w lusterko, jego dolna podstawa jest przykręcana do mocowania do drzwi. Jest też na nim sprężyna, która odpowiada za ruch lusterka otwarte-zamknięte.
v6
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Jesli nie ma róznicy w budowie lusterka sedan - coupe, to mogę sprawdzić, mam odkręcone lusterka od coupety.
Liczba postów: 180
Liczba wątków: 11
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
0
Miejscowość: KRK
Jak wrócę wieczorem do domu to zrobię zdjęcie i wrzucę je tu na forum
Właściciel Hondy Legend - człowiek bez marzeń... przynajmniej tych motoryzacyjnych
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
dzięki z góry!
już zdąrzyłem rozmontować lusterko w Acurze i się przekonać namacalnie co i jak.
pytanie kolejne.
czy wiecie może z czego wykonany jest trzpień i mocowanie lusterka do podstawy?
byłem dziś u ludzi co to spawają różne metale żelazne i nieżelazne i babka z BOK-u stwierdziła, że to stopy magnezu i nie dadzą rady pla pla. Jakoś jej nie zawierzam, a fachowca pod ręką nie było :evil:
mam lusterka elektryczne, która mają to połamane, a żeby działaly ta część jest konieczna. A żeby było gorzej to jest to inne niż w lusterkach bez opcji el. składania :/
v6
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
dziś dokonałem fotek elementu, który sprawił, iż utknąłem w martwym punkcie:
trybiki-cały mechanizm el. składania:
Lusterko nieskładane:
żaden zakład w pobliżu nie chce się podjąć złączenia tego w jedną całość - zasłaniają się stopami magnezu i jeśli nawet to gwarancji na to nie dają bo może nie przerzetrzymać jednego dnia. Nie chce mi się w koło rozbierać lusterek ponieważ upierdliwe jest wypinanie pinów z kostek, aby móc to rozczłonkować.
Szukać dobrego tokarza? Jeśli tak to jaki materiał dobrać do tego trzpienia i podstawy?
Mysłałem nad alu, ale z zewnątrz wzmocnionym np. poprzez chromowanie techniczne (lub tylko w miejscu gdzie porusza się tryb i zawleczka), aby uniknąć wycierania alu.
jednym słowem: :roll:
v6