Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lusterka!
#1
Czy macie zdjęcie rozmontowanego lusterka, albo czy pod ręką macie jakiś rozebrany egzemplarz?

chciałbym wiedzieć jak wygląda sworzeń, który wchodzi w lusterko, jego dolna podstawa jest przykręcana do mocowania do drzwi. Jest też na nim sprężyna, która odpowiada za ruch lusterka otwarte-zamknięte.
v6
Odpowiedz
#2
Jesli nie ma róznicy w budowie lusterka sedan - coupe, to mogę sprawdzić, mam odkręcone lusterka od coupety.
Odpowiedz
#3
Jak wrócę wieczorem do domu to zrobię zdjęcie i wrzucę je tu na forum
Właściciel Hondy Legend - człowiek bez marzeń... przynajmniej tych motoryzacyjnych Oczko
Odpowiedz
#4
dzięki z góry!
już zdąrzyłem rozmontować lusterko w Acurze i się przekonać namacalnie co i jak.

pytanie kolejne.

czy wiecie może z czego wykonany jest trzpień i mocowanie lusterka do podstawy?
byłem dziś u ludzi co to spawają różne metale żelazne i nieżelazne i babka z BOK-u stwierdziła, że to stopy magnezu i nie dadzą rady pla pla. Jakoś jej nie zawierzam, a fachowca pod ręką nie było :evil:

mam lusterka elektryczne, która mają to połamane, a żeby działaly ta część jest konieczna. A żeby było gorzej to jest to inne niż w lusterkach bez opcji el. składania :/
v6
Odpowiedz
#5
dziś dokonałem fotek elementu, który sprawił, iż utknąłem w martwym punkcie:

[Obrazek: 79ee1d257a73f669.jpg]

[Obrazek: ce0b2e7183002a6e.jpg]

trybiki-cały mechanizm el. składania:

[Obrazek: 566c8e0e5d74b9fc.jpg]

Lusterko nieskładane:

[Obrazek: dc9a3d4c3e43262f.jpg]

żaden zakład w pobliżu nie chce się podjąć złączenia tego w jedną całość - zasłaniają się stopami magnezu i jeśli nawet to gwarancji na to nie dają bo może nie przerzetrzymać jednego dnia. Nie chce mi się w koło rozbierać lusterek ponieważ upierdliwe jest wypinanie pinów z kostek, aby móc to rozczłonkować.

Szukać dobrego tokarza? Jeśli tak to jaki materiał dobrać do tego trzpienia i podstawy?
Mysłałem nad alu, ale z zewnątrz wzmocnionym np. poprzez chromowanie techniczne (lub tylko w miejscu gdzie porusza się tryb i zawleczka), aby uniknąć wycierania alu.

jednym słowem: :roll:
v6
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości