10-01-2009, 18:15
4 kanały oczywiscie ale nie do radio oryginalnego, bo ma wyjscie tylko na 2 kanały, także tu juz trzeba sie liczyc z zakupem nowej jednostki centralnej. W tej konfiguracji, proponowałbym dwa tory na tył na głosniki w półkę ( chyba, ze ktos ma tube basowa to wtedy dwa kanały ida na tube ). Pozostały dwa kanały dajemy na srednie tony w drzwiach i ewentualnie zwrotnicami rozdzielamy wysokie tony do sykaczy. To jest chyba najprostsza i wystarczajaco efektywna konfiguracja dla tego auta.
Auto nabyłem juz wytłumione matami. Oprócz samych drzwi ( nie odnotowałem aby cięzar mat miał jakis niekorzystny wpływ na domykanie i zawiasy ), wytłumiona była tylna półka, wszystkie półotwarte profile w tylnych ćwiartkach i przednie błotniki. Wykleic trzeba wszystkie przestrzenie w aucie, które moga "absorbować" rozczhodzący sie dzwiek z głośników oraz dodatkowo tłumia to co przenika z zewnatrz auta.
W przednie drzwi nie wsadzisz nic o wiekszej średnicy niz fabryka. Jesli pozbędziesz sie plastikowych koszyków mocujących głosniki w drzwiach i skonstruujesz inny system mocowania, bedziesz miał troche wiecej miejsca na montaz głosnika z wieksza cewka. Tył; jedynie elipsy w rozmiarze fabrycznym, tak jak w przypadku przodu ewentualny zapas na wieksza cewke, chyba, ze wytniesz blache z kosza na głosniki i wpuscisz cewke do bagażnika ale to juz strata cisnienia na membranie, wiec efekt raczej odwrotny do zamierzonego.
Auto nabyłem juz wytłumione matami. Oprócz samych drzwi ( nie odnotowałem aby cięzar mat miał jakis niekorzystny wpływ na domykanie i zawiasy ), wytłumiona była tylna półka, wszystkie półotwarte profile w tylnych ćwiartkach i przednie błotniki. Wykleic trzeba wszystkie przestrzenie w aucie, które moga "absorbować" rozczhodzący sie dzwiek z głośników oraz dodatkowo tłumia to co przenika z zewnatrz auta.
W przednie drzwi nie wsadzisz nic o wiekszej średnicy niz fabryka. Jesli pozbędziesz sie plastikowych koszyków mocujących głosniki w drzwiach i skonstruujesz inny system mocowania, bedziesz miał troche wiecej miejsca na montaz głosnika z wieksza cewka. Tył; jedynie elipsy w rozmiarze fabrycznym, tak jak w przypadku przodu ewentualny zapas na wieksza cewke, chyba, ze wytniesz blache z kosza na głosniki i wpuscisz cewke do bagażnika ale to juz strata cisnienia na membranie, wiec efekt raczej odwrotny do zamierzonego.