Liczba postów: 961
Liczba wątków: 17
Dołączył: May 2009
Reputacja:
0
Mam problem z ustawieniem zbieżności tylnych kół. Śruby są tak "zawalone" w tulei, że można je niezbyt dużo przekręcić. Jeśli mieliście ten sam problem to jak go załatwiliście? Śruba powinna kręcić się w metalowej tulei, czy może guma ma chodzić w zewnętrznej części sworznia czy jak to nazwać?
Liczba postów: 100,000,447
Liczba wątków: 1,000,019
Dołączył: Dec 2008
Miejscowość: Tychy
jeśłi mówimy o tyle to na wahaczach nic nie ustawiasz. Cała regulacja odbywa się drążkami, które łączą zespół piasty z mocowaniem zawieszenia. Regulacja następuje poprzez odkręcenie śrub (nakrętek).
Miałem robioną zbieżność z tyłu i obyło się bez utrudnień.
v6
Liczba postów: 3,411
Liczba wątków: 12
Dołączył: Jun 2009
Reputacja:
52
Miejscowość: Łódź
Jesli sie nie mylę: śruba w lewym górnym rogu tzw.: fasolka.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 11
Dołączył: Nov 2011
Reputacja:
0
Dzięki, już dzisiaj się w to nie bawię, trzeba świętować Nowy Rok. Dam jutro znać czy coś mi się udało zdziałać. Założyłem ten wahacz ale trochę na siłę i nie chcę z tym jeździć. Szczęśliwego Nowego Roku, bezproblemowej, dającej dużo przyjemności, eksploatacji życzę wszystkim.