Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zbieżność tył
#1
Mam problem z ustawieniem zbieżności tylnych kół. Śruby są tak "zawalone" w tulei, że można je niezbyt dużo przekręcić. Jeśli mieliście ten sam problem to jak go załatwiliście? Śruba powinna kręcić się w metalowej tulei, czy może guma ma chodzić w zewnętrznej części sworznia czy jak to nazwać?
Odpowiedz
#2
A o która konretnie tulejke chodzi, bo niektore z nich sa na stałe połaczone; guma metal a inne sa "rozbieralne"? Mi zawsze w takich sytuacjach pomaga Pan Fleks Oczko
Odpowiedz
#3
jeśłi mówimy o tyle to na wahaczach nic nie ustawiasz. Cała regulacja odbywa się drążkami, które łączą zespół piasty z mocowaniem zawieszenia. Regulacja następuje poprzez odkręcenie śrub (nakrętek).

Miałem robioną zbieżność z tyłu i obyło się bez utrudnień.
v6
Odpowiedz
#4
Odgrzewam. Które konkretnie śruby trzeba poluzować żeby ustawić zbieżność? Potrzebne mi to tylko żeby ten wahacz spasować bo teraz mam mocno przestawioną piastę. Najlepiej jakbyście mi zaznaczyli na rysunku, ponieważ nie jestem biegły w temacie. Język

   
Odpowiedz
#5
Jesli sie nie mylę: śruba w lewym górnym rogu tzw.: fasolka.
Odpowiedz
#6
Dzięki, już dzisiaj się w to nie bawię, trzeba świętować Nowy Rok. Dam jutro znać czy coś mi się udało zdziałać. Założyłem ten wahacz ale trochę na siłę i nie chcę z tym jeździć. Szczęśliwego Nowego Roku, bezproblemowej, dającej dużo przyjemności, eksploatacji życzę wszystkim.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości