Aby skasowac błąd SRS nie wystarczy odłaczyć klemy akumulatora. W odróżnieniu od ECU silnika, komputer SRS będzie pamiętał błąd aż do momentu przeprowadzenia procedury kasowania, którą można wykonać we własnym zakresie, albo w ASO za 100zł
1) Konieczne jest namierzenie wśród przewodów pod kierownicą, charakterystycznego przewodu w czarno-zółtym peszlu zakończonego nie podłączonym wtykiem identycznym z tym, w który wpina się zworkę do odczytu błędów ECU. Szykujemy sobie kawałek drutu jako zworkę.
2) Wkładamy zworkę we wtyk,
3) Włączamy zapłon - lampka SRS zapala się, po czym gaśnie,
4) Niezwłocznie wyjmujemy zworkę - lampka znów zapala się,
5) Niezwłocznie wpinamy ponownie zworkę - lapmka SRS gaśnie,
6) niezwłocznie wyjmujemy zworkę - lapmka SRS daje 2 krótkie błyśnięcia po czym gaśnie już na stałe.
Błąd SRS skasowany,
powodzenia