07-03-2017, 3:28
czy jest możliwe łatwe podmienienie lewarka typowego dla RL KB1 na typ europejski poprzez wymianę całego mechanizmu montowanego w kabinie?
v6
zmiana lewarka w RL
|
07-03-2017, 3:28
czy jest możliwe łatwe podmienienie lewarka typowego dla RL KB1 na typ europejski poprzez wymianę całego mechanizmu montowanego w kabinie?
v6
07-03-2017, 4:45
Co rozumiesz przez wymiane calego mechanizmu i o co dokladnie chodzi? W modelu MMC lewarek jest typu europejskiego (tak samo wyglada i jest taki sam uklad biegow).
Chodzi Ci o zamiane koncowki drazka lewarka z przed MMC (cala galka drewniana) na wersja bardziej oszczednosciowa po MMC ?
07-03-2017, 5:22
MMC?
wtf? chcę mieć gałę jak w EU lub jak w KB2 globalnie. Mam gałę w drewnie z logo A, ale wolałbym system EU do którego się przyzwyczaiłem.
v6
Mid Model Change czyli facelift. Po 2009 w USA byla gala z EU. Musisz pogrzebac w necie za schematami albo sprobowac sciagnac swoja. Moge Ci porobic zdjecia/pomierzyc co chcesz, bo mam jedna, ktora lezy luzem. Koncowke sama da sie sciagnac bez problemu. Z USA mozesz cala skrzynke kupic w dobrej cenie.
http://www.ebay.co.uk/itm/09-10-11-12-AC...2050226944
07-03-2017, 16:41
na "oko" wygląda to inaczej, mam gdzieś pod ręką cały mechanizm z RL w wersji starszej niż 2008.
v6
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|